Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.07.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'SIA "X" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 1.
  • Referāts 'SIA "X" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 2.
  • Referāts 'SIA "X" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 3.
  • Referāts 'SIA "X" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 4.
  • Referāts 'SIA "X" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 5.
  • Referāts 'SIA "X" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 6.
  • Referāts 'SIA "X" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 7.
  • Referāts 'SIA "X" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 8.
  • Referāts 'SIA "X" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 9.
  • Referāts 'SIA "X" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 10.
  • Referāts 'SIA "X" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 11.
  • Referāts 'SIA "X" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 12.
  • Referāts 'SIA "X" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 13.
  • Referāts 'SIA "X" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 14.
  • Referāts 'SIA "X" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 15.
  • Referāts 'SIA "X" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 16.
  • Referāts 'SIA "X" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 17.
  • Referāts 'SIA "X" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 18.
  • Referāts 'SIA "X" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 19.
  • Referāts 'SIA "X" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 20.
  • Referāts 'SIA "X" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 21.
  • Referāts 'SIA "X" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 22.
  • Referāts 'SIA "X" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 23.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  PAMATDAĻA    4
1.1.  Uzņēmuma mikro, makro vides analīze    4
1.1.1.  Mikro vides analīze    4
1.1.2.  Makro vides analīze    6
1.2.  Nozares analīze    7
1.3.  Konkurentu analīze    8
1.3.1.  Bostonas Konsultantu grupas matrica    10
1.3.2.  General Electric modelis    11
1.4.  Tirgus ietilpības noteikšana    13
1.5.  SVID analīze    14
2.  PAMATDAĻA    17
2.1.  Segmentēšana    17
2.2.  Mērķtirgus noteikšana    18
2.3.  Uzņēmuma “Veiksmes atslēga”    18
2.4.  Pircēju rīcības modelis    19
2.5.  Uzņēmuma misija, mērķi, stratēģija    20
2.6.  Rīcības plāns stratēģijas īstenošanai 1 gadam    21
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    22
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    23
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmuma mikro, makro vides analīze
Uzņēmums pilns nosaukums – SIA “X”. Uzņēmums reģistrēts Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā 1996. gada 06. oktobrī. SIA “X” juridiskā adrese - “XXX. Uzņēmuma pamatdarbība ir mežsaimniecība, kokmateriālu sagatavošana, koka zāģēšana, ēvelēšana un impregnēšana, finiera kluču ražošana, saplākšņa ražošana, līmēto plātņu, skaidu plātņu, šķiedru plātņu un citu paneļu un plātņu ražošana. Uzņēmuma īpašnieki ir divi brāļi, viens ir valdes priekšsēdētājs un direktors, otrs – valdes loceklis un tehniskais direktors.
SIA “X” ir uzņēmums, kas nodarbojas ar kokapstrādi. Uzņēmumā tiek ražoti visādu veidu un izmēru zāģmateriāli, kā arī briketes. Tā ražojumi ir tikai no bērza. Tas atrodas X rajonā, pie pašas X robežas. Praktiski visa uzņēmuma produkcija tiek eksportēta uz ārzemēm. Lielākā daļa zāģmateriālu tiek eksportēta uz ASV un Lielbritāniju, bet briketes – uz Skandināvijas valstīm, visvairāk uz Zviedriju un Dāniju.
Pēdējo gadu laikā uzņēmums strauji attīstās, pieaug apgrozījums un uzņēmuma peļņa. Tiek pirktas jaunas iekārtas un ieviestas jaunas tehnoloģijas, kā arī tiek meklēti jauni klienti. Tuvākajā laikā SIA “X” plāno sākt ražot jaunus produkcijas veidus. Šim mērķim jau ir iegādātas jaunas iekārtas.
Uzņēmumā ir vairākas struktūrvienības – birojs, līmēšanas iecirknis, zāģēšanas iecirknis, ēvelēšanas iecirknis, kaltēšanas iecirknis, zēmeru iecirknis, brikešu iecirknis un tehniskais iecirknis. Visi šie iecirkņi atrodas tuvu viens otram, kas atvieglo sadarbību starp tiem.
Uzņēmumā strādā ap 150 cilvēkiem: direktors, tehniskais direktors, 4 vecākie meistari ar dažāda veida specializāciju, meistari, sekretāre, sagādnieks, galvenā grāmatvede, grāmatvede, sargi, atslēdznieki, metinātāji, celtnieki, traktorists, KAMAZ vadītāji, zāģmateriālu garinātāji – šķirotāji, zāģmateriālu pakotāji un citi.

Autora komentārsAtvērt
Atlants