Vērtējums:
Publicēts: 30.07.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'E-komercija', 1.
  • Referāts 'E-komercija', 2.
  • Referāts 'E-komercija', 3.
  • Referāts 'E-komercija', 4.
  • Referāts 'E-komercija', 5.
  • Referāts 'E-komercija', 6.
  • Referāts 'E-komercija', 7.
  • Referāts 'E-komercija', 8.
  • Referāts 'E-komercija', 9.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Elektroniskās komercijas jēdziens    3
2.  Elektroniskās komercijas definīcija    4
3.  E-komercijas priekšrocības    5
4.  E-komercijas dalībnieki    6
5.  Mīti par e-komerciju    7
6.  Norēķinu veidi internetā    8
  Izmantotās literatūras saraksts    9
Darba fragmentsAizvērt

6 NORĒĶINU VEIDI INTERNETĀ
Izvērtējot, kādus norēķinu veidus piedāvāt e-veikala pircējiem, ir jāizvērtē dažādi faktori. Viens no galvenajiem ir preces (viena pirkuma) cena:
1) ļoti zema cena - viena pirkuma cena nepārsniedz 1 latu;
2) zema un normāla cena - viens pirkums ir robežās no pāris latiem līdz vairākiem simtiem latu;
3) augsta un ļoti augsta cena - viena pirkuma vērtība ir tūkstotis un vairāk latu.
Ļoti zemas cenas gadījumā var piedāvāt norēķinus veikt ar īsziņām (Mikromaksājumi) vai maksājumu kartēm. Zemas un normālas cenas gadījumā īsziņu norēķinus labāk nepiedāvāt. Šajā gadījumā izdevīgākas būs maksājumu kartes. Augstas un ļoti augstas cenas gadījumā norēķinu kartes vairs nav labs risinājums, jo parasti maksājumu kartēm ir uzlikts limits, kā arī pircēji reti ir gatavi lielas summas maksāt ar karti Internetā. Lielas summas drošāk apmaksāt ar bankas pārskaitījumu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants