Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.10.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Produkta/pakalpojuma konverģence', 1.
  • Konspekts 'Produkta/pakalpojuma konverģence', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Klientu vajadzību individualizāciju ar var minēt strauji augošo uzņēmums, kas projektē, ražo un pārdod elektromobiļus un to piedziņas sastāvdaļas “Tesla”. Kā jau vienmēr auto iegādes procesā cilvēkiem ir dota izvēle izvēlēties motora tilpumu un citus auto ekstras . Tesla ir paplašinājis šo ekstru elementu skaitu piemēram dodot iespēju izvēlēties motoru, sēdvietu skaitu automašīnā, auto krāsu un riteņu disku krāsu.

3) Novērtējiet vienu no konkrēta uzņēmuma digitālā mārketinga kompleksa elementiem:
Mēs izvēlējāmies sieviešu modes preču uzņēmumu “Butterfly” un digitālo mārketinga elementu - virzīšana tirgū.
• Reklāma - Uzņēmuma automašīna, kas veic piegādes, ir viscaur apdrukāta ar uzņēmuma logo, kā īpašu pazīmi apdrukai varam minēt tās spīdēšanu tumšā laikā. Uzņēmuma vadītāja Elīna Didrihsone ir Latvijā atpazīstama ‘influencere’ ar 60 tūkstošiem sekotāju, līdz ar to uzņēmuma reklamēšana viņas profilā ir ļoti efektīva. Tāpat arī tiek izmantotas sponsorētas reklāmas, kuras parādās “Instagram” lietotāju profilos. Elīna sadarbojas arī ar Latvijā zināmām personībām, kuras iegādājas apģērbu “Butterfly” veikalā, un līdz ar to noreklamē uzņēmuma preci. Veikala skatlogā atrodas televizors, kas visu diennakti reklamē preci un rāda preču sortimentu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants