Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.10.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Konspekts 'Integrēto mācību stundu konspekti 2.klasei', 1.
  • Konspekts 'Integrēto mācību stundu konspekti 2.klasei', 2.
  • Konspekts 'Integrēto mācību stundu konspekti 2.klasei', 3.
  • Konspekts 'Integrēto mācību stundu konspekti 2.klasei', 4.
  • Konspekts 'Integrēto mācību stundu konspekti 2.klasei', 5.
  • Konspekts 'Integrēto mācību stundu konspekti 2.klasei', 6.
  • Konspekts 'Integrēto mācību stundu konspekti 2.klasei', 7.
  • Konspekts 'Integrēto mācību stundu konspekti 2.klasei', 8.
  • Konspekts 'Integrēto mācību stundu konspekti 2.klasei', 9.
  • Konspekts 'Integrēto mācību stundu konspekti 2.klasei', 10.
  • Konspekts 'Integrēto mācību stundu konspekti 2.klasei', 11.
  • Konspekts 'Integrēto mācību stundu konspekti 2.klasei', 12.
  • Konspekts 'Integrēto mācību stundu konspekti 2.klasei', 13.
  • Konspekts 'Integrēto mācību stundu konspekti 2.klasei', 14.
  • Konspekts 'Integrēto mācību stundu konspekti 2.klasei', 15.
  • Konspekts 'Integrēto mācību stundu konspekti 2.klasei', 16.
  • Konspekts 'Integrēto mācību stundu konspekti 2.klasei', 17.
  • Konspekts 'Integrēto mācību stundu konspekti 2.klasei', 18.
  • Konspekts 'Integrēto mācību stundu konspekti 2.klasei', 19.
  • Konspekts 'Integrēto mācību stundu konspekti 2.klasei', 20.
  • Konspekts 'Integrēto mācību stundu konspekti 2.klasei', 21.
  • Konspekts 'Integrēto mācību stundu konspekti 2.klasei', 22.
  • Konspekts 'Integrēto mācību stundu konspekti 2.klasei', 23.
  • Konspekts 'Integrēto mācību stundu konspekti 2.klasei', 24.
  • Konspekts 'Integrēto mācību stundu konspekti 2.klasei', 25.
  • Konspekts 'Integrēto mācību stundu konspekti 2.klasei', 26.
  • Konspekts 'Integrēto mācību stundu konspekti 2.klasei', 27.
Darba fragmentsAizvērt

Pašanalīze
Matemātikas stura apguvē motivāciju radīja noteiktā tēma un arī praktiskā darbošanās, kā rezultātā bija interesantāk veidot pašiem teksta uzdevumu.
Daļēji realizējās dabaszinību saturs, kas paredz, ka skolēni izprot Latvijā iegūstamo iežu izmantošanu, kas ietver ne tikai mālu, bet arī smiltis un granti, un dolomītu. Tomēr šī nodarbība bija veiksmīgs dabaszinību tēmas par iežiem iesākums.
Māla un smilšu izmantošanas atšķirību salīdzināšanā skolēni varēja balstīties uz personīgo pieredzi un nodarbībā gūtajiem priekšstatiem par mālu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants