Vērtējums:
Publicēts: 25.05.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Preču virzības pasākumu kompleksa analīze uzņēmumā SIA "Milda KM"', 1.
  • Referāts 'Preču virzības pasākumu kompleksa analīze uzņēmumā SIA "Milda KM"', 2.
  • Referāts 'Preču virzības pasākumu kompleksa analīze uzņēmumā SIA "Milda KM"', 3.
  • Referāts 'Preču virzības pasākumu kompleksa analīze uzņēmumā SIA "Milda KM"', 4.
  • Referāts 'Preču virzības pasākumu kompleksa analīze uzņēmumā SIA "Milda KM"', 5.
  • Referāts 'Preču virzības pasākumu kompleksa analīze uzņēmumā SIA "Milda KM"', 6.
  • Referāts 'Preču virzības pasākumu kompleksa analīze uzņēmumā SIA "Milda KM"', 7.
  • Referāts 'Preču virzības pasākumu kompleksa analīze uzņēmumā SIA "Milda KM"', 8.
  • Referāts 'Preču virzības pasākumu kompleksa analīze uzņēmumā SIA "Milda KM"', 9.
  • Referāts 'Preču virzības pasākumu kompleksa analīze uzņēmumā SIA "Milda KM"', 10.
  • Referāts 'Preču virzības pasākumu kompleksa analīze uzņēmumā SIA "Milda KM"', 11.
  • Referāts 'Preču virzības pasākumu kompleksa analīze uzņēmumā SIA "Milda KM"', 12.
  • Referāts 'Preču virzības pasākumu kompleksa analīze uzņēmumā SIA "Milda KM"', 13.
  • Referāts 'Preču virzības pasākumu kompleksa analīze uzņēmumā SIA "Milda KM"', 14.
  • Referāts 'Preču virzības pasākumu kompleksa analīze uzņēmumā SIA "Milda KM"', 15.
  • Referāts 'Preču virzības pasākumu kompleksa analīze uzņēmumā SIA "Milda KM"', 16.
  • Referāts 'Preču virzības pasākumu kompleksa analīze uzņēmumā SIA "Milda KM"', 17.
  • Referāts 'Preču virzības pasākumu kompleksa analīze uzņēmumā SIA "Milda KM"', 18.
  • Referāts 'Preču virzības pasākumu kompleksa analīze uzņēmumā SIA "Milda KM"', 19.
  • Referāts 'Preču virzības pasākumu kompleksa analīze uzņēmumā SIA "Milda KM"', 20.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Preces virzīšana tirgū    4
1.1.  Reklāma    6
1.2.  Propaganda    9
1.3.  Pārdošana jeb noieta veicināšanas    9
1.4.  Tiešā pārdošana    10
2.  Uzņēmuma SIA „Milda KM” jaunās produkcijas virzības pasākumi    12
  Secinājumi un priekšlikumi    17
  Izmantotā literatūra    18
  Pielikums    19
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Galvenais mērķis preces virzīšanai tirgū ir preces pārdošanas veicināšana, informējot cilvēkus par preces esamību, tās kvalitāti, cenu, kā arī priekšrocībām salīdzinot ar citām precēm;
Preces virzīšanas rezultātā pircēji tiks iedrošināti pirkt jaunu preci reklāmas, propagandas, pārdošanas jeb noieta veicināšanas vai tiešās pārdošanas rezultātā;
Virzot preci tirgū, ir jāizvēlas vispiemērotākais preces virzīšanas veids, jo katram ir sava veida priekšrocības un trūkumi, kas var tieši ietekmēt preces virzīšanas attīstību un preces pirkšanu;
Visas uzņēma „Milda” produkcijas virzīšanas laikā, notika izteikta „hard sales” kampaņa, kas tiek saukta arī par augsta spiediena metodi, jo maksimāli īsā laikā tika izmantoti dažādi preces virzīšanas veidi veidojot spiedienu uz pircējiem;
Maksimālas popularitātes iegūšanai uzņēmums organizēja visus reklāmas veidus, lai nodrošinātu produkcijas pamanīšanu tirgū;
Vislielākais uzsvars produkcijas virzīšanas laikā tika likts uz reklāmu veidošanu un tiešo pārdošanu, kuras organizēšanai tika ieguldīti vislielākie līdzekļi;
Lai turpinātu veiksmīgi virzīt preces uzņēmumam SIA „Milda KM” ir:
Jāpaaugstina atlaižu biežums, lai tas būtu vienlīdz bieži kā 2011. gada vasarā;
Veidot integrētās reklāmas televīzijā vairākos raidījumos vai seriālos;
Jāveic atkārtotas degustācijas lielveikalos;
Jāveido jauni informatīvie materiāli ar ēdienu receptēm, kurās izmanto zīmola „Milda” produkciju.

Autora komentārsAtvērt
Atlants