-
Preču virzības pasākumu kompleksa analīze uzņēmumā SIA "Milda KM"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Preces virzīšana tirgū | 4 |
1.1. | Reklāma | 6 |
1.2. | Propaganda | 9 |
1.3. | Pārdošana jeb noieta veicināšanas | 9 |
1.4. | Tiešā pārdošana | 10 |
2. | Uzņēmuma SIA „Milda KM” jaunās produkcijas virzības pasākumi | 12 |
Secinājumi un priekšlikumi | 17 | |
Izmantotā literatūra | 18 | |
Pielikums | 19 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Galvenais mērķis preces virzīšanai tirgū ir preces pārdošanas veicināšana, informējot cilvēkus par preces esamību, tās kvalitāti, cenu, kā arī priekšrocībām salīdzinot ar citām precēm;
Preces virzīšanas rezultātā pircēji tiks iedrošināti pirkt jaunu preci reklāmas, propagandas, pārdošanas jeb noieta veicināšanas vai tiešās pārdošanas rezultātā;
Virzot preci tirgū, ir jāizvēlas vispiemērotākais preces virzīšanas veids, jo katram ir sava veida priekšrocības un trūkumi, kas var tieši ietekmēt preces virzīšanas attīstību un preces pirkšanu;
Visas uzņēma „Milda” produkcijas virzīšanas laikā, notika izteikta „hard sales” kampaņa, kas tiek saukta arī par augsta spiediena metodi, jo maksimāli īsā laikā tika izmantoti dažādi preces virzīšanas veidi veidojot spiedienu uz pircējiem;
Maksimālas popularitātes iegūšanai uzņēmums organizēja visus reklāmas veidus, lai nodrošinātu produkcijas pamanīšanu tirgū;
Vislielākais uzsvars produkcijas virzīšanas laikā tika likts uz reklāmu veidošanu un tiešo pārdošanu, kuras organizēšanai tika ieguldīti vislielākie līdzekļi;
Lai turpinātu veiksmīgi virzīt preces uzņēmumam SIA „Milda KM” ir:
Jāpaaugstina atlaižu biežums, lai tas būtu vienlīdz bieži kā 2011. gada vasarā;
Veidot integrētās reklāmas televīzijā vairākos raidījumos vai seriālos;
Jāveic atkārtotas degustācijas lielveikalos;
Jāveido jauni informatīvie materiāli ar ēdienu receptēm, kurās izmanto zīmola „Milda” produkciju.
…
Preces virzīšana tirgū ir viens no mārketinga „mix” elementiem. Galvenais mērķis preces virzīšanai tirgū ir preces pārdošanas veicināšana, informējot cilvēkus par preces esamību, tās kvalitāti, cenu, kā arī priekšrocībām salīdzinot ar citām precēm. Plānojot un organizējot preces virzīšanu tirgū, jāņem vērā, ka virzīšanas uzdevumi ir ietekmēt uzņēmuma produkta pieprasījumu, ietekmēt cilvēku uztveri par uzņēmumu un atgādināt par uzņēmuma produktiem. (Niedrītis, 2008) Preces virzīšanas rezultātā pircēji tiks iedrošināti pirkt jaunu preci, pamanot un iegaumējot tās reklāmu avīzē, žurnālā, televizora ekrānā, saņemot preču paraugus vai piedaloties degustācijās. Principā, preces virzīšana tirgū ir komunikācija ar patērētājiem dažādos veidos, kā arī šī komunikācija turpinās arī patērētāju vidū. Preces virzīšana tirgū sastāv no: • Reklāmas; • Propagandas; • Pārdošanas jeb noieta veicināšanas; • Tiešās pārdošanas. (Tirgzinības pamati, 1996) Ievads 3 1. Preces virzīšana tirgū 4 1.1. Reklāma 6 1.2. Propaganda 9 1.3. Pārdošana jeb noieta veicināšanas 9 1.4. Tiešā pārdošana 10 2. Uzņēmuma SIA „Milda KM” jaunās produkcijas virzības pasākumi 12 Secinājumi un priekšlikumi 17 Izmantotā literatūra 18 Pielikums 19 iegūtais vērtējums 9