Vērtējums:
Publicēts: 14.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Prezentācija 'Mārketinga kontrolinga stratēģijas uzņēmumos Latvijā', 1.
  • Prezentācija 'Mārketinga kontrolinga stratēģijas uzņēmumos Latvijā', 2.
  • Prezentācija 'Mārketinga kontrolinga stratēģijas uzņēmumos Latvijā', 3.
  • Prezentācija 'Mārketinga kontrolinga stratēģijas uzņēmumos Latvijā', 4.
  • Prezentācija 'Mārketinga kontrolinga stratēģijas uzņēmumos Latvijā', 5.
  • Prezentācija 'Mārketinga kontrolinga stratēģijas uzņēmumos Latvijā', 6.
  • Prezentācija 'Mārketinga kontrolinga stratēģijas uzņēmumos Latvijā', 7.
  • Prezentācija 'Mārketinga kontrolinga stratēģijas uzņēmumos Latvijā', 8.
  • Prezentācija 'Mārketinga kontrolinga stratēģijas uzņēmumos Latvijā', 9.
  • Prezentācija 'Mārketinga kontrolinga stratēģijas uzņēmumos Latvijā', 10.
  • Prezentācija 'Mārketinga kontrolinga stratēģijas uzņēmumos Latvijā', 11.
  • Prezentācija 'Mārketinga kontrolinga stratēģijas uzņēmumos Latvijā', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Maģistra darba pētījuma objekts ir fotopreču un pakalpojumu uzņēmumi, pētījuma priekšmets – mārketinga kontrolinga izpēte.
Maģistra darba mērķis ir izpētīt mārketinga kontrolingu un pilnveidot to izstrādāšanas stratēģijas.
Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, nepieciešams:
Izpētīt kontrolinga zinātniskās koncepcijas un attīstību.
Noteikt stratēģiskā un operatīvā mārketinga kontrolinga būtību.
Izpētīt mārketinga kontroliera lomu un uzdevumus uzņēmumu darbībā.
Izpētīt kontrolinga informācijas sistēmu un izstrādāt mārketinga kontrolinga informācijas sistēmu.
Izstrādāt mārketinga darbības efektivitātes novērtēšanas rādītāju sistēmu.
Izstrādāt mārketinga kontrolinga sistēmas izveidošanas modeli.
Pielietot izstrādātās novitātes uzņēmumā, kas nodarbojas ar fotopreču un pakalpojumu tirdzniecību.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants