Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.06.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Mācīšanās traucējumi, to raksturojums', 1.
  • Prezentācija 'Mācīšanās traucējumi, to raksturojums', 2.
  • Prezentācija 'Mācīšanās traucējumi, to raksturojums', 3.
  • Prezentācija 'Mācīšanās traucējumi, to raksturojums', 4.
  • Prezentācija 'Mācīšanās traucējumi, to raksturojums', 5.
  • Prezentācija 'Mācīšanās traucējumi, to raksturojums', 6.
  • Prezentācija 'Mācīšanās traucējumi, to raksturojums', 7.
  • Prezentācija 'Mācīšanās traucējumi, to raksturojums', 8.
  • Prezentācija 'Mācīšanās traucējumi, to raksturojums', 9.
  • Prezentācija 'Mācīšanās traucējumi, to raksturojums', 10.
  • Prezentācija 'Mācīšanās traucējumi, to raksturojums', 11.
  • Prezentācija 'Mācīšanās traucējumi, to raksturojums', 12.
  • Prezentācija 'Mācīšanās traucējumi, to raksturojums', 13.
  • Prezentācija 'Mācīšanās traucējumi, to raksturojums', 14.
  • Prezentācija 'Mācīšanās traucējumi, to raksturojums', 15.
Darba fragmentsAizvērt

Vizuālās uztveres traucējumi 
Tie piemīt bērniem, kuriem grūti saprast, ko viņi saredz. Traucējumi nesaistās ar redzes uztveri, bet gan ar veidu, kā smadzenes apstrādā redzes informāciju.

Ieteikumi pedagogiem
Katram skolēnam, kam ir valodas traucējumi (disgrāfija/disleksija)nepieciešama individuāla pieeja.
Izglītojamajiem ar disgrāfiju vajadzētu rast iespēju atļaut daļu mājasdarbu veikt ar datora palīdzību,
Dislektiķiem lasīšanas problēmas visbiežāk izpaužas tad, kad viņi cenšas lasīt pārāk ātri vai pārāk spēcīgi koncentrējas uz lasāmo tekstu.
Bērniem ar disgrāfiju ir laba redzesatmiņa, tāpēc nekādā gadījumā nedrīkst viņiem uzdot uzdevumus ar kļūdu labošanu.
Informāciju atkārtot vairakkārt;
Neierobežot skolēnu uzdevumu izpildes laikā;
Atteikšanās no panākumu salīdzināšanas klases mērogā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants