Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Reklāma', 1.
  • Eseja 'Reklāma', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Pēc šo rakstu izlasīšanas, var secināt to, ka reklāma atstāj lielu ietekmi uz cilvēka apziņu. Bieži vien, pēc reklāmas noskatīšanās, mēs nopērkam pavisam nevajadzīgas preces. Manuprāt, tas tā ir tāpēc, ka reklāmās ir redzami laimīgi cilvēki, kas sola, piemēram, veselību, skaistumu, labi pavadītu laiku un citas mums aktuālas lietas. Taču tikai pēc šo preču nopirkšanas, mēs saprotam, ka tā ir bijusi tikai veiksmīga reklāma. Bieži vien pārdevēji uzliek pie precēm lielu, krāsainu uzrakstu 50% ATLAIDES, protams, ka tas piesaista patērētājus. Cilvēki domā, ka, ja jau precei ir tik lielas atlaides, tad tā noteikti jāpērk, taču mēs nepadomājam par to, ka patiesībā tas ir kārtējais reklāmas triks. Dažkārt pārdevēji uzliek precei ļoti augstu cenu, un vēlāk arī atlaides, taču pārdevējs jebkurā gadījumā gūst peļņu. Pārdevēji arvien biežāk veido dažādas akcijas, kurās var laimēt ceļojumus uz eksotiskām vietām vai naudu. Tādējādi pieprasījums pēc noteiktās preces palielinās, jo, kurš tad negribētu laimēt ceļojumu. Lai gan cilvēki apzinās, ka laimēt šāda veida akcijās ir praktiski neiespējami, viņi tomēr pērk akcijas preces un cer, ka varbūt tieši viņiem paveiksies.…

Atlants