Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.11.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Bērnu attīstība', 1.
  • Eseja 'Bērnu attīstība', 2.
  • Eseja 'Bērnu attīstība', 3.
  • Eseja 'Bērnu attīstība', 4.
  • Eseja 'Bērnu attīstība', 5.
  • Eseja 'Bērnu attīstība', 6.
  • Eseja 'Bērnu attīstība', 7.
  • Eseja 'Bērnu attīstība', 8.
  • Eseja 'Bērnu attīstība', 9.
  • Eseja 'Bērnu attīstība', 10.
  • Eseja 'Bērnu attīstība', 11.
  • Eseja 'Bērnu attīstība', 12.
  • Eseja 'Bērnu attīstība', 13.
  • Eseja 'Bērnu attīstība', 14.
  • Eseja 'Bērnu attīstība', 15.
  • Eseja 'Bērnu attīstība', 16.
  • Eseja 'Bērnu attīstība', 17.
  • Eseja 'Bērnu attīstība', 18.
  • Eseja 'Bērnu attīstība', 19.
  • Eseja 'Bērnu attīstība', 20.
Darba fragmentsAizvērt

Savā esejā es pastāstīšu par bērnu attīstības galveno posmu. Tās periods ir no dzimšanas līdz apmēram divu gadu vecumam. Protams, es nerakstīšu kas ir jādara ar bērniem un kas nav jādara, bet vienkārši pastāstīšu par to, ko bērni paši dara tajā attīstības periodā. Es piedāvāšu bērna agrīnās attīstības galveno posmu aprakstu. Vienmēr jāatceras, ka šie vecuma posmi ir aptuveni - katra mazuļa attīstība norit ļoti individuāli.
No dzimšanas līdz divu mēnešu vecumam: Roku, kāju, plaukstu kustības galvenokārt refleksu līmenī. Vislabāk reaģē uz cilvēku sejām, spalgām balsīm.
Trīs līdz četri mēneši: Sāk turēt galvu. Sit pa priekšmetiem. Uz cilvēku balsīm reaģē citādi nekā uz citām skaņām. Parādās pirmās atmiņas pazīmes. Smejas.
Pieci līdz seši mēneši: Veļas vienā virzienā. Ar vienu vai abām rokām sniedzas pēc priekšmetiem. Grib tvert, kratīt, bāzt mutē priekšmetus. Imitē sejas izteiksmes. Sāk čalot savā "bērna valodā".
Septiņi līdz astoņi mēneši: Sēž bez citu palīdzības. Imitē skaņas. Rāpo. Sit plaukstas, rāda ar pirkstu, māj ar roku. Sit kopā divus priekšmetus. No mātes balss toņa saprot vārda "nē" nozīmi.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants