Vērtējums:
Publicēts: 13.03.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Paraugs 'Operētājsistēmas. Ceturtais kursa darbs', 1.
  • Paraugs 'Operētājsistēmas. Ceturtais kursa darbs', 2.
  • Paraugs 'Operētājsistēmas. Ceturtais kursa darbs', 3.
  • Paraugs 'Operētājsistēmas. Ceturtais kursa darbs', 4.
  • Paraugs 'Operētājsistēmas. Ceturtais kursa darbs', 5.
  • Paraugs 'Operētājsistēmas. Ceturtais kursa darbs', 6.
  • Paraugs 'Operētājsistēmas. Ceturtais kursa darbs', 7.
  • Paraugs 'Operētājsistēmas. Ceturtais kursa darbs', 8.
  • Paraugs 'Operētājsistēmas. Ceturtais kursa darbs', 9.
  • Paraugs 'Operētājsistēmas. Ceturtais kursa darbs', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
2.  Uzdevuma nostādne    3
3.  Spēles noteikumu piemērs    3
4.  Programmas funkcionēšanas piemērs    4
5.  Lietošanas instrukcija    5
6.  Programmas pirmteksts ar komandu komentāriem    6
7.  Secinājumi    10
Darba fragmentsAizvērt

1. Secinājumi
Darbs tika izstrādāts veiksmīgi, katrs spēlētājs ņem pa lauciņam pēc kārtas. Visi uzdotie spēles nosacījumi izpildās, testēšanas laikā nepilnības un strupceļi nav novēroti. Darbs bija interesants, algoritma izstrādes gaitā tika atrastas visādas sīkas nepilnības, kuras gala rezultātā tika izlabotas. Darba izstrādes laikā tika vairāk iepazītas arī objekorientētās programmēšanas paņēmieni, bet pieļauju, ka programmu varēja arī izveidot vienkāršāku, kā piemērs būtu atbrīvošanās no funkcijas „go”, jo tā tikai palaiž noteiktas funkcijas.

Autora komentārsAtvērt
Atlants