Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.10.2003.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'SIA "A" darbību ietekmējošās vides analīze', 1.
  • Referāts 'SIA "A" darbību ietekmējošās vides analīze', 2.
  • Referāts 'SIA "A" darbību ietekmējošās vides analīze', 3.
  • Referāts 'SIA "A" darbību ietekmējošās vides analīze', 4.
  • Referāts 'SIA "A" darbību ietekmējošās vides analīze', 5.
  • Referāts 'SIA "A" darbību ietekmējošās vides analīze', 6.
  • Referāts 'SIA "A" darbību ietekmējošās vides analīze', 7.
  • Referāts 'SIA "A" darbību ietekmējošās vides analīze', 8.
  • Referāts 'SIA "A" darbību ietekmējošās vides analīze', 9.
  • Referāts 'SIA "A" darbību ietekmējošās vides analīze', 10.
  • Referāts 'SIA "A" darbību ietekmējošās vides analīze', 11.
  • Referāts 'SIA "A" darbību ietekmējošās vides analīze', 12.
  • Referāts 'SIA "A" darbību ietekmējošās vides analīze', 13.
  • Referāts 'SIA "A" darbību ietekmējošās vides analīze', 14.
  • Referāts 'SIA "A" darbību ietekmējošās vides analīze', 15.
  • Referāts 'SIA "A" darbību ietekmējošās vides analīze', 16.
  • Referāts 'SIA "A" darbību ietekmējošās vides analīze', 17.
  • Referāts 'SIA "A" darbību ietekmējošās vides analīze', 18.
  • Referāts 'SIA "A" darbību ietekmējošās vides analīze', 19.
  • Referāts 'SIA "A" darbību ietekmējošās vides analīze', 20.
  • Referāts 'SIA "A" darbību ietekmējošās vides analīze', 21.
  • Referāts 'SIA "A" darbību ietekmējošās vides analīze', 22.
  • Referāts 'SIA "A" darbību ietekmējošās vides analīze', 23.
  • Referāts 'SIA "A" darbību ietekmējošās vides analīze', 24.
  • Referāts 'SIA "A" darbību ietekmējošās vides analīze', 25.
  • Referāts 'SIA "A" darbību ietekmējošās vides analīze', 26.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Sia “A” darbības īss raksturojums    4
2.  Sia “A” iekšējās vides analīze    6
2.1.  Mērķis    6
2.2.  Darbinieki un struktūra    7
2.3.  Darba kultūra    8
2.4.  Tehnoloģija    9
3.  Sia “A” darbību ietekmējošās ārējās vides analīze    11
3.1.  Uzņēmumu tieši ietekmējošās ārējās vides elementu analīze    11
3.1.1.  Patērētāji    11
3.1.2.  Konkurenti    12
3.1.3.  Piegādātāji    13
3.1.4.  Likumdošana    14
3.1.5.  Sabiedriskās organizācijas    16
3.1.6.  Prese    17
3.2.  Uzņēmuma darbību netieši ietekmējošās ārējās vides elementu analīze    17
3.2.1.  Valsts ekonomiskais stāvoklis    17
3.2.2.  Sociālkultūras attiecības    19
3.2.3.  Valsts politika    19
3.2.4.  Zinātnes un tehnikas attīstība    20
3.2.5.  Starptautiskās attiecības    20
4.  Sia “A” SWOT analīze    22
4.1.  Uzņēmuma stiprās un vājās puses    22
4.2.  Uzņēmuma draudi un iespējas    22
4.3.  Ieteikumi stratēģijas izvēlei    22
  Secinājumi un priekšlikumi    24
  Izmantotā literatūra    26
Darba fragmentsAizvērt

1.Sia “A” darbības īss raksturojums
Reklāmas materiālu izgatavošanas kompānijas “A” pamatuzdevums ir sniegt klientiem – juridiskām personām augstas kvalitātes reklāmas pakalpojumus, uzsverot produkcijas kvalitāti un estētisko līmeni. Tā pašā laikā saglabājot pieejamas cenas un izpildes termiņus.
Firmas pamatdarbība ir reklāmas pakalpojumi – vizītkaršu izgatavošana, reklāmas uzrakstu noformēšana uz autotransporta, ēkām; klientu reklāmas zīmju – emblēmu izgatavošana un pārvilkšana uz reprezentācijas priekšmetiem.
Uzņēmums veiksmīgi strādā izvēlētajā nozarē – reklāmas pakalpojumu sniegšanā, attīstot un pilnveidojot sniegtos pakalpojumus, kā arī modernizējot tehnoloģijas, kas palielina sniegto pakalpojumu kvalitāti un sekmē uzņēmuma izaugsmi.
Uzsākot savu saimniecisko darbību uzņēmumā strādāja 3 darbinieki, taču 2000.gada beigās un pašlaik uzņēmumā ir nodarbināti jau 11 darbinieki, kas lieliski veic savus pienākumus.
Attīstības stratēģija uzņēmumā “A” tiek vērsta uz uzņēmuma misijas un mērķu sasniegšanu, koncentrējot uzmanību uz resursu veiksmīgu izlietojumu un pakalpojumu kvalitāti. Tiek ņemtas vērā visas galvenās uzņēmuma attīstības stratēģijas sastāvdaļas:
 darbības sfēra;
 resursu izlietojums un sadale;
 kvalitātes kontrole;
 attīstība un kapitāla atdeve.
Kopš sava dibināšanas sākuma 1995. gadā plaša profila reklāmas materiālu izgatavošanas uzņēmums “A” par savu galveno vienmēr uzskatījusi radošo principu - nepārtraukti veicināt tehnisko progresu un maksimāli apmierināt klientu prasības. Firmas radošās darbības galvenie nosacījumi ir sekojoši:
 pašu jaunāko tehnoloģiju un iekārtu izmantošana,
 arvien jaunāku reklāmas pakalpojumu veidu apguve,
 nepārtraukta kvalitātes paaugstināšana,
 klientu apkalpošanas veidu un apkalpošanas līmeņa pilnveidošana.
Ar katru mēnesi pastāvīgi pieaug reklāmas materiālu izgatavošanas kompānijas “A” klientu skaits. Tas pārliecinoši norāda, ka firmas darbībā pieņemtie augstie iepriekšminētie standarti tiek sekmīgi realizēti praksē.

Autora komentārsAtvērt
Atlants