Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.04.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 23 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Reklāmas pielietojums tūrisma uzņēmuma darbībā', 1.
  • Referāts 'Reklāmas pielietojums tūrisma uzņēmuma darbībā', 2.
  • Referāts 'Reklāmas pielietojums tūrisma uzņēmuma darbībā', 3.
  • Referāts 'Reklāmas pielietojums tūrisma uzņēmuma darbībā', 4.
  • Referāts 'Reklāmas pielietojums tūrisma uzņēmuma darbībā', 5.
  • Referāts 'Reklāmas pielietojums tūrisma uzņēmuma darbībā', 6.
  • Referāts 'Reklāmas pielietojums tūrisma uzņēmuma darbībā', 7.
  • Referāts 'Reklāmas pielietojums tūrisma uzņēmuma darbībā', 8.
  • Referāts 'Reklāmas pielietojums tūrisma uzņēmuma darbībā', 9.
  • Referāts 'Reklāmas pielietojums tūrisma uzņēmuma darbībā', 10.
  • Referāts 'Reklāmas pielietojums tūrisma uzņēmuma darbībā', 11.
  • Referāts 'Reklāmas pielietojums tūrisma uzņēmuma darbībā', 12.
  • Referāts 'Reklāmas pielietojums tūrisma uzņēmuma darbībā', 13.
  • Referāts 'Reklāmas pielietojums tūrisma uzņēmuma darbībā', 14.
  • Referāts 'Reklāmas pielietojums tūrisma uzņēmuma darbībā', 15.
  • Referāts 'Reklāmas pielietojums tūrisma uzņēmuma darbībā', 16.
  • Referāts 'Reklāmas pielietojums tūrisma uzņēmuma darbībā', 17.
  • Referāts 'Reklāmas pielietojums tūrisma uzņēmuma darbībā', 18.
  • Referāts 'Reklāmas pielietojums tūrisma uzņēmuma darbībā', 19.
  • Referāts 'Reklāmas pielietojums tūrisma uzņēmuma darbībā', 20.
  • Referāts 'Reklāmas pielietojums tūrisma uzņēmuma darbībā', 21.
  • Referāts 'Reklāmas pielietojums tūrisma uzņēmuma darbībā', 22.
  • Referāts 'Reklāmas pielietojums tūrisma uzņēmuma darbībā', 23.
  • Referāts 'Reklāmas pielietojums tūrisma uzņēmuma darbībā', 24.
  • Referāts 'Reklāmas pielietojums tūrisma uzņēmuma darbībā', 25.
  • Referāts 'Reklāmas pielietojums tūrisma uzņēmuma darbībā', 26.
  • Referāts 'Reklāmas pielietojums tūrisma uzņēmuma darbībā', 27.
  • Referāts 'Reklāmas pielietojums tūrisma uzņēmuma darbībā', 28.
  • Referāts 'Reklāmas pielietojums tūrisma uzņēmuma darbībā', 29.
  • Referāts 'Reklāmas pielietojums tūrisma uzņēmuma darbībā', 30.
  • Referāts 'Reklāmas pielietojums tūrisma uzņēmuma darbībā', 31.
  • Referāts 'Reklāmas pielietojums tūrisma uzņēmuma darbībā', 32.
  • Referāts 'Reklāmas pielietojums tūrisma uzņēmuma darbībā', 33.
  • Referāts 'Reklāmas pielietojums tūrisma uzņēmuma darbībā', 34.
  • Referāts 'Reklāmas pielietojums tūrisma uzņēmuma darbībā', 35.
  • Referāts 'Reklāmas pielietojums tūrisma uzņēmuma darbībā', 36.
  • Referāts 'Reklāmas pielietojums tūrisma uzņēmuma darbībā', 37.
  • Referāts 'Reklāmas pielietojums tūrisma uzņēmuma darbībā', 38.
  • Referāts 'Reklāmas pielietojums tūrisma uzņēmuma darbībā', 39.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    1
  Abstract    2
  Ievads    3
1.  Reklāmas jēdziens un būtība    6
1.1.  Reklāmas mērķi    7
1.2.  Mērķauditorijas noteikšana    10
1.3.  Reklāmas veidi    11
2.  Reklāmas pasākumu plānošana    12
3.  Reklāmas izmaksas    14
4.  Reklāmas teksta veidošana un noformēšana    15
5.  Reklāmas izplatīšanas līdzekļu izvēle    18
6.  Reklāmas izplatīšanas līdzekļu salīdzinošs raksturojums    21
7.  Tūrisma uzņēmuma „Latgale” vispārīgs raksturojums    26
8.  Reklāmas aktivitāšu raksturojums un analīze viesnīcai „Latgale”    27
  Secinājumi un priekšlikumi    29
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    31
Darba fragmentsAizvērt

Latvijā augot tūrisma pakalpojumu piedāvājumam un saasinoties konkurencei, reklāma kā nozīmīgs tirgus iekarošanas līdzeklis ir kļuvis par vienu no dinamiskākajām jomām.
Mūsdienās tūrisma industriju nevarētu iztēloties bez reklāmas. Tūrisms ir nozare, kas balstās uz cilvēku vēlmi ceļot. Vēlme ceļot piemīt katram, un tūrisms ir nozare ar milzīgām izaugsmes iespējām.
Ir tāda frāze „Reklāma ir tirdzniecības dzinējs”, tā tas arī ir, jo reklāma sniedz informāciju par tūrisma produktiem, iepazīstina un pārliecina potenciālos pircējus iegādāties šo produktu. Reklāma veido paša uzņēmuma atzinīgo imidžu.
Kā liecina pasaules prakse, tūrisma sfēra ir viena no lielākajām reklāmas devējām. Tūrisma firmu darba pieredze rāda, ka vidēji 5-6 % no ienākošajiem ieņēmumiem no savas uzņēmējdarbības tie aiziet uz tūrisma braucienu reklāmu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants