Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.02.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Metodiskās prakses atskaite', 1.
  • Prakses atskaite 'Metodiskās prakses atskaite', 2.
  • Prakses atskaite 'Metodiskās prakses atskaite', 3.
  • Prakses atskaite 'Metodiskās prakses atskaite', 4.
  • Prakses atskaite 'Metodiskās prakses atskaite', 5.
  • Prakses atskaite 'Metodiskās prakses atskaite', 6.
  • Prakses atskaite 'Metodiskās prakses atskaite', 7.
  • Prakses atskaite 'Metodiskās prakses atskaite', 8.
  • Prakses atskaite 'Metodiskās prakses atskaite', 9.
  • Prakses atskaite 'Metodiskās prakses atskaite', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Komunikators. Cilvēks, kurš nodod informāciju, var būt arī šīs informācijas avots. Organizācijās šādi cilvēki ir vadītāji un darbinieki, kuriem ir noteikta informācija un mērķis nodot šo informāciju tālāk.

Kodēšana. Komunikatora ideju, domu pārvēršana sistematizētā simbolu grupā.

Ziņojums. Kodēšanas procesa rezultāts, tas var būt gan verbāls ( vārdos izteikts ), gan neverbāls ( bez vārdiem – žesti, poza, acu skatiens, intonācija utt. ).

Komunikācijas līdzekļi. Tie ir ziņojuma nesēji. Komunikācija var būt rakstiska: instrukcijas, apkārtraksti, lietišķā sarakste, pārskati utt. vai arī mutiska: personiska tieša saruna, telefona saruna, sanāksmes, mācības. Mūsdienās kā komunikācijas līdzekļi aizvien vairāk tiek izmantota modernā informācijas tehnoloģija – e-pasts, internets.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants