Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Reklāma un tās izplatīšanas līdzekļi', 1.
  • Konspekts 'Reklāma un tās izplatīšanas līdzekļi', 2.
  • Konspekts 'Reklāma un tās izplatīšanas līdzekļi', 3.
  • Konspekts 'Reklāma un tās izplatīšanas līdzekļi', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmas kampaņa – mēģinājums sasniegt noteiktu mērķa auditoriju, veidojot reklāmu sēriju un ievietojot tās dažādos reklāmas mēdijos.
Ir gandrīz neiespējami, ka viens reklāmas sludinājums būs pietiekami efektīvs reklāmas līdzeklis, lai ietekmētu mērķa auditoriju. Parasti reklāmdevēji plāno reklāmas kampaņu, kura ietver iepriekš izdomātu tēmu un ar dažādu, reklāmdevēju izvēlētu mēdiju palīdzību, cenšas ietekmēt izvēlēto mērķa auditoriju. Kampaņas ilgums ir nenoteikts, tā var ilgt dažādus laika posmus – nedēļu, sezonu vai pat vairāku gadu garumā, tikai nedaudz izmainot tās formulējumu. Kā piemēru var minēt AirBaltic reklāmas kampaņu, kas pašlaik ļoti aktīvi ir redzama. Televīzijā rāda reklāmas rullīti, kas parāda kompānijas lielumu un apmērus, uz ielām, uz māju sienām ir plakāti, kas piedāvā konkrētus lidojumus, internetā var redzēt dažādus banerus, kas ļauj viegli apskatītes piedāvātās cenas.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants