Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.09.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Reklāmas organizācijas. Reklāmas ierobežojumi, normas, likumdošana', 1.
  • Konspekts 'Reklāmas organizācijas. Reklāmas ierobežojumi, normas, likumdošana', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Latvijas reklāmas klubs (LRK) – ir organizācijas, kas tiek dibināta, lai radītu iespējas reklāmas tirgum Latvijā turpināt attīstību un veicinātu vietējo uzņēmumu konkurētspēju. LRK galvenais mērķis ir apvienot Latvijas vietējos uzņēmumus, kuri novērtētu atbalstu reklāmas un mārketinga jomā un labprāt vēlētos reklamēt savu uzņēmumu, preces vai pakalpojumus medijos, piesaistot patērētāju uzmanību un palielinot uzņēmuma vērtību. LRK galvenie uzdevumi ir reklāmas izvietošanas iespējas uz īpaši izdevīgiem noteikumiem, reklāmas nozares attīstības vadlīniju izstrāde, pašreizējas situācijas izvērtēšana un risinājumu meklēšana.

Es domāju, ka izmantot reklāmas, mediju, IMK aģentūru pakalpojumus ir izdevīgi, kad uzņēmumā nav speciālistu, kuri strādā šajos virzienos.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants