Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.09.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Starptautiskās reklāmas vadīšana un globālās reklāmas organizācija', 1.
  • Referāts 'Starptautiskās reklāmas vadīšana un globālās reklāmas organizācija', 2.
  • Referāts 'Starptautiskās reklāmas vadīšana un globālās reklāmas organizācija', 3.
  • Referāts 'Starptautiskās reklāmas vadīšana un globālās reklāmas organizācija', 4.
  • Referāts 'Starptautiskās reklāmas vadīšana un globālās reklāmas organizācija', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Starptautiskās reklāmas attīstība.
Pēc Otrās pasaules kara, kad amerikāņu firmas iegāja starptautiskajā tirgū, amerikāņu produkcijas lietošana nozīmīgi pieauga. Mūsdienās reklāmas izmaksas ASV sastāda apmēram 50% no izmaksām uz reklāmu visā pasaulē. Kā attīstās nacionālās ekonomikas stabilizācija un personīgo ienākumu pieaugums, tā arī pieauga reklāmas izmantošana.
Mūsdienās reklāma pastāv katrā pasaules valstī, savukārt akcents uz reklāmu noteiktās valstīs ir atkarīgs no valsts attīstības līmeņa, un sabiedrības attieksmes pret reklāmu. Reklāmas izmaksas ir augstas tādās valstīs, kur ir augsts iedzīvotāju ienākumu līmenis.
Šodien reklāmu izmanto visā pasaulē, lai pārdotu idejas, politikas pozīcijas un domas, bet ne tikai preces. Protams, kā komunikācijas forma, starptautiskā reklāma spēlē nozīmīgu lomu valstu tuvināšanās procesā. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants