Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.12.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mārketinga speciālists - Deivids Mīrmans Skots', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga speciālists - Deivids Mīrmans Skots', 2.
  • Konspekts 'Mārketinga speciālists - Deivids Mīrmans Skots', 3.
  • Konspekts 'Mārketinga speciālists - Deivids Mīrmans Skots', 4.
  • Konspekts 'Mārketinga speciālists - Deivids Mīrmans Skots', 5.
  • Konspekts 'Mārketinga speciālists - Deivids Mīrmans Skots', 6.
  • Konspekts 'Mārketinga speciālists - Deivids Mīrmans Skots', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Kas piesaistīja manu uzmanību viņa darbos, ar ko tas ir interesants, ar ko noderīgs?
Mani ir piesaistījusi viņa grāmata „Jaunie Marketinga un Sabiedrisko Attiecību Likumi” ar to, ka par to ticis daudz runāts un tā tiek uzskatīta par mārketinga bestsellera grāmatu nr. 1, kā arī ar to, ka šis mārketinga speciālists dalās savā pieredzē, vadot dažādas starptautiskas konferences un seminārus, konsultējot dažādus uzņēmējus mārketinga, kā arī citās biznesa un ekonomikas jomās.
Deivids Mīrmans Skots ir viens no labākajiem un izcilākajiem mārketinga speciālistiem pasaulē, jo spējis radīt jaunas mārketinga idejas un novērojis jaunas mārketinga likumsakarības, balsoties uz vispārējo mārketinga teoriju, iegūtām zināšanām un gadu gaitā uzkrāto pieredzi; to visu viņš ir apkopojis savās grāmatās un par to stāsta savos neskaitāmajos starptautiskajos mārketinga semināros. Līdz ar to var teikt, ka viņš ir radījis jaunu atspēriena punktu dažādiem jauniem mārketinga izpētes veidiem, jaunām pieejām biznesā, radījis pamatu jaunām idejām, inovācijām, pasniedzis mārketingu no jaunas, vēl neredzētas un līdz šim neizpētītas puses. Uz viņa un citu mārketinga grāmatu pamata jauni, jau citi mārketinga speciālisti nākotnē veidos arvien jaunas mārketinga teorijas, kas atvieglos cilvēku biznesa attiecības un sniegs iespēju veiksmīgākai uzņēmējdarbībai.

Autora komentārsAtvērt
Atlants