Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Kopējais pieprasījums. Multiplikatora (reizinātāja) modelis', 1.
  • Konspekts 'Kopējais pieprasījums. Multiplikatora (reizinātāja) modelis', 2.
  • Konspekts 'Kopējais pieprasījums. Multiplikatora (reizinātāja) modelis', 3.
  • Konspekts 'Kopējais pieprasījums. Multiplikatora (reizinātāja) modelis', 4.
  • Konspekts 'Kopējais pieprasījums. Multiplikatora (reizinātāja) modelis', 5.
  • Konspekts 'Kopējais pieprasījums. Multiplikatora (reizinātāja) modelis', 6.
  • Konspekts 'Kopējais pieprasījums. Multiplikatora (reizinātāja) modelis', 7.
Darba fragmentsAizvērt

1.Kādi tiešie faktori ietekmē kopējo pieprasījumu?
Koppieprasījums dažkārt tiek raksturots kā modelis, kas atklāj cēloņsakarību starp nacionālās ražošanas un pakalpojumu apjomu un cenu vidēji svērto līmeni: jo zemākas ir cenas, jo lielāks koppieprasījums, t.i., tā preču masa, kas tiek tautsaimniecībā pieprasīta un arī saražota. Kopējais pieprasījums (Aggregate Demand - AD) ir iedzīvotāju, ražotāju un valsts dažāda veida produktu un pakalpojumu maksātspējīgais pieprasījums tirgū. Tas ir noteikta IKP apjoma pieprasījums, un tā līkne ir analoģiska konkrēta produkta pieprasījuma līknei. Attēlā 1.1. aplūkosim kopējā pieprasījuma līkni.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants