Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.02.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Iekšējā, ārējā reklāma', 1.
  • Konspekts 'Iekšējā, ārējā reklāma', 2.
  • Konspekts 'Iekšējā, ārējā reklāma', 3.
  • Konspekts 'Iekšējā, ārējā reklāma', 4.
  • Konspekts 'Iekšējā, ārējā reklāma', 5.
  • Konspekts 'Iekšējā, ārējā reklāma', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Ikviens uzņēmums strādā ar mērķi iegūt maksimāli lielāku peļņu, bet, lai šo peļņu iegūtu nepeiciešams piesaistīt uzņēmuma piedāvātajām precēm pēc iespējas lielāku pulku potenciālo un pastāvīgo patērētāju. Tādēļ uzņēmumam nepietiek vien ar to, ka tam ir plašs preču klāsts, bet ārkārtīgi būtiska ir efektīva reklāma, lai tā spētu piesaistīt ikvienu pircēju.
Tātad reklāma ir ļoti būtiska uzņēmuma veiksmīgā attīstībā. Reklāmai ir ļoti daudz un dažādi iedalījum veidi, es sīkāk izpēīju uzņēmuma reklāmas iedlījumu kā:
Ārējā reklāma,
Iekšējā reklā.
Abas šīs reklāmas ir vienādi nozīmīgas un zem tām slēpjas daudz dažādu reklāmu veidu.

Ārējā reklāma.
Uzņēmumam ir ļoti būtiski piestrādāt pie ārējās reklāmas, jo tieši šāda veida reklāma piesaista patērētājus, ļauj tiem uzzināt par attiecīgā uzņēmuma eksistenci. Ārējās reklāmas objektu galvenā funkcija nereti ir tās reklāmas pastiprināšana, kas tiek ievietota citos masu informācijas līdzekļos, lai atgādinātu plašai publikai preces marku vai firmas nosaukumu un kādu ar tiem saistītu izcilu īpašību vai ideju. Šī reklāma darbojas kā atgādinājums par uzņēmuma eksistenci.
Ārējai reklāmai, ja tās mērķis ir atgādināšana ir 5 svarīgi principi:
1.Bieža atrašanās acu priekšā.
2.Uzmanības pievēršana.
3.Īsums.
4.Viegla izlasāmība no garāmbraucoša transporta līdzekļa.
5.Saprotamība.
Ārējai reklāmai jānes uzņēmumam izdevīgums.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants