Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.12.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Motivācijas sistēma', 1.
  • Referāts 'Motivācijas sistēma', 2.
  • Referāts 'Motivācijas sistēma', 3.
  • Referāts 'Motivācijas sistēma', 4.
  • Referāts 'Motivācijas sistēma', 5.
  • Referāts 'Motivācijas sistēma', 6.
  • Referāts 'Motivācijas sistēma', 7.
  • Referāts 'Motivācijas sistēma', 8.
  • Referāts 'Motivācijas sistēma', 9.
  • Referāts 'Motivācijas sistēma', 10.
  • Referāts 'Motivācijas sistēma', 11.
  • Referāts 'Motivācijas sistēma', 12.
  • Referāts 'Motivācijas sistēma', 13.
  • Referāts 'Motivācijas sistēma', 14.
  • Referāts 'Motivācijas sistēma', 15.
  • Referāts 'Motivācijas sistēma', 16.
  • Referāts 'Motivācijas sistēma', 17.
  • Referāts 'Motivācijas sistēma', 18.
  • Referāts 'Motivācijas sistēma', 19.
  • Referāts 'Motivācijas sistēma', 20.
  • Referāts 'Motivācijas sistēma', 21.
  • Referāts 'Motivācijas sistēma', 22.
  • Referāts 'Motivācijas sistēma', 23.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Personālvadība    5
2.  Motivēšana    6
2.2.  Motivēšana nav    7
3.  Motivācijas teorijas    8
3.1.  Pamat iedalījums: iekšējā un ārējā motivācija    8
3.2.  Vajadzību teorijas    10
3.3.  Kognitīvās teorijas un procesuālās teorijas    11
3.3.1.  Gaidu teorijas    11
3.3.2.  Mērķa teorijas    11
3.3.3.  Taisnīguma teorijas    12
3.3.4.  Reakcijas teorijas    12
4.  Vadītāja loma uzņēmumā X    13
4.1.  Vadīšana stili    13
5.  Motivācijas veidošana uzņēmumā X    16
5.1.  Motivācijas mīnusi uzņēmumā X    16
5.2.  Motivācijas plusi uzņēmumā X    17
5.3.  Motivācijas stratēģija    17
5.4.  Darba mērķu nospraušana un to izpildes novērošana    18
6.  Iepazīsti savu darbinieku    19
  Secinājumi    21
  Priekšlikumi    22
  Izmantotās literatūras saraksts    23
Darba fragmentsAizvērt


Sākotnēji organizācijas X restorāni – X, „X” un „X” bija pieejami tikai Krievijas, Baltkrievijas, Ukrainas un Kazahstānas iedzīvotājiem. Taču, pateicoties uzņēmuma straujajai attīstībai, jau kopš 2002. gada Latvijā darbojas visi trīs šī uzņēmuma restorāni.
Uzņēmuma X mērķis ir kļūt par Latvijas restorānu biznesa līderi, izmantojot vismodernākās tehnoloģijas un nemitīgi attīstoties lai radītu augstākas kvalitātes produktu, kas būtu pieejams pēc iespējas plašākam patērētāju lokam.
Cilvēki ir šī uzņēmuma galvenais balsts, to atdzīst ikviens, gan uzņēmuma īpašnieki, gan akcionāri, gan paši restorānu vadītāji. Viņi ir pārliecināti, ka jebkura biznesa izaugsmi un panākumus nosaka cilvēku profesionalitāte, lojāla attieksme pret uzņēmumu un vēlme gūt kopējus panākumus. Ikviens cilvēks, kam piemīt vajadzīgais potenciāls un vēlēšanās sevi pilnveidot, uzsākot darba gaitas šajā uzņēmuma pilnībā var rēķināties ar vadības atbalstu. Respektīvi, uzņēmuma vadītāji ir ieinteresēti pilnveidot un motivēt savus darbiniekus, jo, lai sasniegtu savus mērķus tiem jāspēj kopīgi sadarboties. Lai cik pievilcīgs neizskatītos šī uzņēmuma tēls, darbinieku iespējas un darba vide - tam tomēr ir nepilnības, kuras ir novērojusi šī darba autore, strādājot šajā uzņēmumā…

Autora komentārsAtvērt
Atlants