Vērtējums:
Publicēts: 18.04.2001.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Reklāmas kampaņa', 1.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņa', 2.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņa', 3.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņa', 4.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņa', 5.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņa', 6.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņa', 7.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņa', 8.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņa', 9.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņa', 10.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņa', 11.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņa', 12.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņa', 13.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņa', 14.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņa', 15.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņa', 16.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņa', 17.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņa', 18.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņa', 19.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņa', 20.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņa', 21.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņa', 22.
Darba fragmentsAizvērt

1. REKLĀMAS KAMPAŅA

Reklāma ir produkta virzīšanas tirgū izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegtās informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību.
Reklāmas kampaņa – mēģinājums sasniegt noteiktu mērķa auditoriju, veidojot reklāmu sēriju un ievietojot tās dažādos reklāmas mēdijos.
Ir gandrīz neiespējami, ka viens reklāmas sludinājums būs pietiekami efektīvs reklāmas līdzeklis, lai ietekmētu mērķa auditoriju. Parasti reklāmdevēji plāno reklāmas kampaņu, kura ietver iepriekš izdomātu tēmu un ar dažādu, reklāmdevēju izvēlētu mēdiju palīdzību, cenšas ietekmēt izvēlēto mērķa auditoriju. Kampaņas ilgums ir nenoteikts, tā var ilgt dažādus laika posmus – nedēļu, sezonu vai pat vairāku gadu garumā, tikai nedaudz izmainot tās formulējumu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants