Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.09.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Starptautiskā mārketinga komunikācija. Preču noieta veicināšana', 1.
  • Konspekts 'Starptautiskā mārketinga komunikācija. Preču noieta veicināšana', 2.
  • Konspekts 'Starptautiskā mārketinga komunikācija. Preču noieta veicināšana', 3.
  • Konspekts 'Starptautiskā mārketinga komunikācija. Preču noieta veicināšana', 4.
  • Konspekts 'Starptautiskā mārketinga komunikācija. Preču noieta veicināšana', 5.
  • Konspekts 'Starptautiskā mārketinga komunikācija. Preču noieta veicināšana', 6.
  • Konspekts 'Starptautiskā mārketinga komunikācija. Preču noieta veicināšana', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma. Reklāma ir darbība vai materiāls, kura pamatmērķis ir pārliecināt vai rosināt cilvēkus patērēt noteiktu produktu, pakalpojumu, popularizēt kādu ideju vai indivīdu. Parasti reklāmas mērķis ir radīt pieprasījumu; citi mērķi var būt tēla uzlabošana, informācijas sniegšana par produktu utt. Reklāmas bieži sastopamas masu saziņas līdzekļos (televīzijā, radio, avīzēs un žurnālos), kā arī dažādās publiskās vietās – reklāmu stendos, uz transporta līdzekļiem, veikalu skatlogos utt. Nozīmīga loma reklāmu biznesā ir arī Internetam.
Reklāmas pamatfunkcija ir piegādāt tirgum informāciju, savest kopā ražotājus ar patērētājiem un veicināt preču noietu. Reklāmas galvenais uzdevums ir palielināt peļņu. Radot ienākumus reklāma ļauj attīstīties neatkarīgai preses sistēmai. Tā kā peļņas palielināšana ir atkarīga no pieprasījuma, tad reklāmas uzdevums ir radīt pieprasījumu pēc kādas preces, tāpēc reklāmām raksturīga produkta pozitīvo īpašību izcelšana vai pārspīlēšana un negatīvo īpašību noklusēšana.
Reklāma sekmē: preces vai pakalpojuma atpazīstamību, nostiprina ticību šiem produktiem; stimulē konkrēta uzņēmuma markas produkta pieprasījumu; piedalās cīņā pret konkurentu produktu; saīsina jaunā produkta ieiešanas laiku tirgū; stimulē pasūtījumu un daļēji novērš impulsīvu pirkumu; paziņo par izdevīgiem darījumiem.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants