• Reklāma virs un zem līnijas. Integrētā mārketinga komunikācija. Pozicionēšana. Zīmols jeb brends. Lielākie reklāmdevēji

     

    Konspekts2 Mārketings, reklāma

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.09.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Reklāma virs un zem līnijas. Integrētā mārketinga komunikācija. Pozicionēšana. Z', 1.
  • Konspekts 'Reklāma virs un zem līnijas. Integrētā mārketinga komunikācija. Pozicionēšana. Z', 2.
  • Konspekts 'Reklāma virs un zem līnijas. Integrētā mārketinga komunikācija. Pozicionēšana. Z', 3.
  • Konspekts 'Reklāma virs un zem līnijas. Integrētā mārketinga komunikācija. Pozicionēšana. Z', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Vismazākais kritums ir interneta reklāmas tirgum -24 %, tam ar samērā vienādu kritumu seko radio, TV, vides un kino reklāma, lielāko kritumu piedzīvojis žurnālu reklāmas tirgus – 59%.3 Manuprāt, salīdzinoši grūtā ekonomiskā situācija ietekmē ne tikai Latvijas patērētaju naudas makus, bet arī reklamdevēju budžetus, reklāmas tagad ir ieguvušas citu skata punktu un tiek lietotas samērīgak un ar lielāku efektivitāti. Lielākie reklāmdevēji Latvijā pēc reklāmu daudzuma ir HENKEL, PROCTER & GAMBLE, DANONE, RECKITT BENCKISER, TELE2.
Manuprāt, reklāmas tirgus Latvijā vēl nav pilnībā attīstijies un pilnveidojies, tam ir visas iespējas augt, paplašināties un nostiprināt savas līderpozīcijās tirgū, lai uzņēmumi zinātu, ka reklāma ir veids kā ātri, ērti, efektīvi, taču ne lēti panākt vēlamo rezultātu. Ekanomiskā krīze ļauj profesionāļiem meklēt alternatīvus veidus kā reklamēt kādu produktu, iespējams, par lētākām izmaksām, taču ar lielāku efektivitāti, tādējādi arī šajā gŗutajā laikā viešot uzņēmejos ticību, ka „savelkot jostu” reklāma nav jāatmet un ikvienam ir iespēja reklamēt sevi un tikt reklamētam.

Autora komentārsAtvērt
Atlants