Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.05.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Pircēju rīcības īpatnības biznesa tirgū', 1.
  • Prezentācija 'Pircēju rīcības īpatnības biznesa tirgū', 2.
  • Prezentācija 'Pircēju rīcības īpatnības biznesa tirgū', 3.
  • Prezentācija 'Pircēju rīcības īpatnības biznesa tirgū', 4.
  • Prezentācija 'Pircēju rīcības īpatnības biznesa tirgū', 5.
  • Prezentācija 'Pircēju rīcības īpatnības biznesa tirgū', 6.
  • Prezentācija 'Pircēju rīcības īpatnības biznesa tirgū', 7.
  • Prezentācija 'Pircēju rīcības īpatnības biznesa tirgū', 8.
  • Prezentācija 'Pircēju rīcības īpatnības biznesa tirgū', 9.
  • Prezentācija 'Pircēju rīcības īpatnības biznesa tirgū', 10.
  • Prezentācija 'Pircēju rīcības īpatnības biznesa tirgū', 11.
  • Prezentācija 'Pircēju rīcības īpatnības biznesa tirgū', 12.
  • Prezentācija 'Pircēju rīcības īpatnības biznesa tirgū', 13.
  • Prezentācija 'Pircēju rīcības īpatnības biznesa tirgū', 14.
  • Prezentācija 'Pircēju rīcības īpatnības biznesa tirgū', 15.
  • Prezentācija 'Pircēju rīcības īpatnības biznesa tirgū', 16.
  • Prezentācija 'Pircēju rīcības īpatnības biznesa tirgū', 17.
  • Prezentācija 'Pircēju rīcības īpatnības biznesa tirgū', 18.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Mārketinga pasaulē biznesa tirgi ir daudz lielāki par patērētāju tirgiem;
Biznesa pircējiem tiek pārdots vairāk preču un pakalpojumu par lielākām summām nekā patērētājiem;
Lai ietekmētu pirkšanas centru mārketinga speciālistam jāapzinās ietekmējoši vides, organizācijas, starpperso
nu, individuālie un kultūras faktori.
Biznesa tirgus kopumā ietver ne tikai uz peļņas gūšanu orientētus uzņēmumus, bet arī institucionālās un valsts organizācijas.

Autora komentārsAtvērt
Atlants