Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Produkta reklāmas cikli', 1.
  • Konspekts 'Produkta reklāmas cikli', 2.
  • Konspekts 'Produkta reklāmas cikli', 3.
Darba fragmentsAizvērt

1.Ieviešanas stadija.
Kompānija „Latvian Tobacco” piedāvā tirgū jaunu cigarešu marku „Priekšinieks,” kurai ir trīs dažādi veidi, kuras atšķiras pēc stipruma (pielikumā):
„Stingrais Priekšinieks” – fons sarkans (darva 10mg, nikotīns 0,8mg, oglekļa monoksīds 10mg) ;
„Tipisks Priekšinieks” – fons zils (darva 6mg, nikotīns 0,6mg, oglekļa monoksīds 7mg);
„Saprotošs Priekšnieks” fons pelēks (darva 4mg, nikotīns 0,4mg, oglekļa monoksīds 5mg).

Tiek virzītas tirgū kā cigaretes (paciņā 20 cigaretes), kuras piemērotas ikvienam, kurš ir vai „sirdī jūtas” kā priekšnieks. Netiek reklamētas televīzijā vai radio, tiek izmantotas lielākoties vides reklāmas, kurās tiek uzsvērts: jaunas cigaretes, labas cigaretes, priekšnieku cigaretes.
Cena tiek pielīdzināta līdzvērtīgām cigaretēm, nenolaižot to pārāk zemu, tādējādi atbaidot potenciālos klientus ar priekšstatu, ka cigaretēm ir zema kvalitāte (situācija ar cigarešu marku „MAIN”
Līdzvērtīgas cigaretes „L&M” un „Winston,” kuras pēc pašreizējās situācijas tirgū maksā 0,84Ls. Tātad „Priekšinieka” orientējošā cena aptuveni 0,80Ls.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants