Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Uzņēmumu reklāmas politikas veidošana', 1.
  • Prezentācija 'Uzņēmumu reklāmas politikas veidošana', 2.
  • Prezentācija 'Uzņēmumu reklāmas politikas veidošana', 3.
  • Prezentācija 'Uzņēmumu reklāmas politikas veidošana', 4.
  • Prezentācija 'Uzņēmumu reklāmas politikas veidošana', 5.
  • Prezentācija 'Uzņēmumu reklāmas politikas veidošana', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma

tas ir apmaksāta, nepersonificēta komunikācija, kuru īsteno identificētais sponsors un kura izmanto masu informācijas līdzekļus ar mērķi pārliecināt vai ietekmēt auditoriju.

Tenisa klubu Enri reklāmas politika tiek vairāk virzīta uz imidža formēšanu, reputācijas izveidošanu, paskaidrojošas informācijas piedāvāšanu un cilvēku izglītošanu tenisa jautājumos.
Jo šādu mērķu īstenošana piesaistīs klubos jaunus klientus, kuri labprāt maksātu naudu par patērēto pakalpojumu.
Ja šie mērķi būs sasniegti, tad tas viss atspoguļosies arī uz uzņēmuma darbības rezultātiem un peļņas. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants