Vērtējums:
Publicēts: 08.06.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Mērķpircēju noteikšana tosterim', 1.
  • Eseja 'Mērķpircēju noteikšana tosterim', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Potenciālo mērķpircēju noteikšanai izvēlētais produkts ir tosteris. Tosteris ir patēriņa prece, kas domāta individuālā patērētāja vēlmju un vajadzību apmierināšanai. Pēc preču klasifikācijas formas tosteris ietilpst speciāli perkamajās precēs (tā dēvētājās “SHOPING” precēs). Jo tosteris ir tāda prece, kuru pircējs rūpīgi izvēlas, vērtē atbilstoši savam priekštatam par kvalitāti un vēlamo cenu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants