Vērtējums:
Publicēts: 30.11.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 15 vienības
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'B.Ņūmenas veselības aprūpes sistēmas modeļa analīze', 1.
  • Prakses atskaite 'B.Ņūmenas veselības aprūpes sistēmas modeļa analīze', 2.
  • Prakses atskaite 'B.Ņūmenas veselības aprūpes sistēmas modeļa analīze', 3.
  • Prakses atskaite 'B.Ņūmenas veselības aprūpes sistēmas modeļa analīze', 4.
  • Prakses atskaite 'B.Ņūmenas veselības aprūpes sistēmas modeļa analīze', 5.
  • Prakses atskaite 'B.Ņūmenas veselības aprūpes sistēmas modeļa analīze', 6.
  • Prakses atskaite 'B.Ņūmenas veselības aprūpes sistēmas modeļa analīze', 7.
  • Prakses atskaite 'B.Ņūmenas veselības aprūpes sistēmas modeļa analīze', 8.
  • Prakses atskaite 'B.Ņūmenas veselības aprūpes sistēmas modeļa analīze', 9.
  • Prakses atskaite 'B.Ņūmenas veselības aprūpes sistēmas modeļa analīze', 10.
  • Prakses atskaite 'B.Ņūmenas veselības aprūpes sistēmas modeļa analīze', 11.
  • Prakses atskaite 'B.Ņūmenas veselības aprūpes sistēmas modeļa analīze', 12.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Teorijas rašanās iemesls    4
  Teorijas mērķi    5
  Teorijas jēdzieni un to izskaidrojums    5
  Teorijas struktūra    8
  Teorija pieņēmumi    9
  Teorijas pielietojums praksē    10
  Izmantotā literatūra    11
Darba fragmentsAizvērt

Teorijas mēŗki.
Galvenais mērķis ir saglabāt klienta sistēmas stabilitāti(10). Modelim ir dažas līdzības ar Geštalta teoriju, kur katru organismu uzlūko kā unikālu veselumu piecās viņa dzīves sfērās: fiziskajā, kas ietver cilvēka materiālās un fiziskās dzīves aspektus;emocionālajā, kas ietver emocionālos pārdzīvojumus, jūtas; intelektuālajā, tas ir spēju racionāli domāt, plānot, analizēt; sociālajā, ko veido attiecības ar citiem cilvēkiem, kultūrvide; garīgajā, kas ir cilvēka zināšanas par sevi pašu un garīgās vērtības(3).
Teoriju var lietot visās klīniskajās situācijās, un tā ir lietojama gan indivīdam, kā arī ģimenēm vai grupām(7).

Autora komentārsAtvērt
Atlants