Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.12.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mārketinga stratēģijas problēmas uzņēmumā AS "Laima"', 1.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģijas problēmas uzņēmumā AS "Laima"', 2.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģijas problēmas uzņēmumā AS "Laima"', 3.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģijas problēmas uzņēmumā AS "Laima"', 4.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģijas problēmas uzņēmumā AS "Laima"', 5.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģijas problēmas uzņēmumā AS "Laima"', 6.
  • Referāts 'Mārketinga stratēģijas problēmas uzņēmumā AS "Laima"', 7.
Darba fragmentsAizvērt

A/s Laima ir viena no pašlaik lielākajām saldumu fabrikām Latvijā. Tā tika nodibināta 19.gs.vidū, kad vācu uzņēmējs Teodors Rigerts atvēra fabriku, kuru nodēvēja savā vārdā. Teodora Rigerta fabrika bija viena no vadošajām lielrūpniecības uzņēmumiem Baltijā un Krievijā. kas arī ir pirmā saldumu fabrika Rīgā.
Arī šodien uzņēmums nav mainījis savu darbības sfēru – saldumu ražotājs, ar katru gadu paplašina savu darbības sfēru ar jaunu produkciju, kas nodrošina lielāku izvēles iespēju patētērētājiem un nodrošina līderpozīcijas tirgū.

A/s Laima misija:
Piedāvāt klientiem augstas kvalitātes produkciju, nodrošināt labus darba apstākļus darbiniekiem un investīciju atgriešanu uzņēmumam.

Devīze:
“Saldumu ražotājs kopš 1870.gada”.

Mērķi un uzdevumi:
Palielināt konkurētspēju
Pilnveidot ražošanas tehnisko bāzi
Palielināt pārdošanas apjomus
Paaugstināt peļņas augšanas tempus
Nodrošināt darbiniekiem vēlamus darba apstākļus un iespējas attīstīties
Dot zināmu ieguldījumu Latvijas sabiedrības interešu attīstībā, atbalstot vietējos pasākumus

A/s Laima ir stabils un konkurētspējīgs uzņēmums gan Latvijā, gan ārpus tās. Uzņēmums savu darbību ir pierādījis darbojoties šajā nozarē jau daudzus gadus. A/s LAIMAS vārds ir kļuvis par sava veida Latvijas simbolu. …

Atlants