• Verbālā, neverbālā komunikācija veiksmīgas sadarbības veidošanai ar klientiem

     

    Referāts31 Psiholoģija

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.10.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 15 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Verbālā, neverbālā komunikācija veiksmīgas sadarbības veidošanai ar klientiem', 1.
  • Referāts 'Verbālā, neverbālā komunikācija veiksmīgas sadarbības veidošanai ar klientiem', 2.
  • Referāts 'Verbālā, neverbālā komunikācija veiksmīgas sadarbības veidošanai ar klientiem', 3.
  • Referāts 'Verbālā, neverbālā komunikācija veiksmīgas sadarbības veidošanai ar klientiem', 4.
  • Referāts 'Verbālā, neverbālā komunikācija veiksmīgas sadarbības veidošanai ar klientiem', 5.
  • Referāts 'Verbālā, neverbālā komunikācija veiksmīgas sadarbības veidošanai ar klientiem', 6.
  • Referāts 'Verbālā, neverbālā komunikācija veiksmīgas sadarbības veidošanai ar klientiem', 7.
  • Referāts 'Verbālā, neverbālā komunikācija veiksmīgas sadarbības veidošanai ar klientiem', 8.
  • Referāts 'Verbālā, neverbālā komunikācija veiksmīgas sadarbības veidošanai ar klientiem', 9.
  • Referāts 'Verbālā, neverbālā komunikācija veiksmīgas sadarbības veidošanai ar klientiem', 10.
  • Referāts 'Verbālā, neverbālā komunikācija veiksmīgas sadarbības veidošanai ar klientiem', 11.
  • Referāts 'Verbālā, neverbālā komunikācija veiksmīgas sadarbības veidošanai ar klientiem', 12.
  • Referāts 'Verbālā, neverbālā komunikācija veiksmīgas sadarbības veidošanai ar klientiem', 13.
  • Referāts 'Verbālā, neverbālā komunikācija veiksmīgas sadarbības veidošanai ar klientiem', 14.
  • Referāts 'Verbālā, neverbālā komunikācija veiksmīgas sadarbības veidošanai ar klientiem', 15.
  • Referāts 'Verbālā, neverbālā komunikācija veiksmīgas sadarbības veidošanai ar klientiem', 16.
  • Referāts 'Verbālā, neverbālā komunikācija veiksmīgas sadarbības veidošanai ar klientiem', 17.
  • Referāts 'Verbālā, neverbālā komunikācija veiksmīgas sadarbības veidošanai ar klientiem', 18.
  • Referāts 'Verbālā, neverbālā komunikācija veiksmīgas sadarbības veidošanai ar klientiem', 19.
  • Referāts 'Verbālā, neverbālā komunikācija veiksmīgas sadarbības veidošanai ar klientiem', 20.
  • Referāts 'Verbālā, neverbālā komunikācija veiksmīgas sadarbības veidošanai ar klientiem', 21.
  • Referāts 'Verbālā, neverbālā komunikācija veiksmīgas sadarbības veidošanai ar klientiem', 22.
  • Referāts 'Verbālā, neverbālā komunikācija veiksmīgas sadarbības veidošanai ar klientiem', 23.
  • Referāts 'Verbālā, neverbālā komunikācija veiksmīgas sadarbības veidošanai ar klientiem', 24.
  • Referāts 'Verbālā, neverbālā komunikācija veiksmīgas sadarbības veidošanai ar klientiem', 25.
  • Referāts 'Verbālā, neverbālā komunikācija veiksmīgas sadarbības veidošanai ar klientiem', 26.
  • Referāts 'Verbālā, neverbālā komunikācija veiksmīgas sadarbības veidošanai ar klientiem', 27.
  • Referāts 'Verbālā, neverbālā komunikācija veiksmīgas sadarbības veidošanai ar klientiem', 28.
  • Referāts 'Verbālā, neverbālā komunikācija veiksmīgas sadarbības veidošanai ar klientiem', 29.
  • Referāts 'Verbālā, neverbālā komunikācija veiksmīgas sadarbības veidošanai ar klientiem', 30.
  • Referāts 'Verbālā, neverbālā komunikācija veiksmīgas sadarbības veidošanai ar klientiem', 31.
  • Referāts 'Verbālā, neverbālā komunikācija veiksmīgas sadarbības veidošanai ar klientiem', 32.
  • Referāts 'Verbālā, neverbālā komunikācija veiksmīgas sadarbības veidošanai ar klientiem', 33.
  • Referāts 'Verbālā, neverbālā komunikācija veiksmīgas sadarbības veidošanai ar klientiem', 34.
  • Referāts 'Verbālā, neverbālā komunikācija veiksmīgas sadarbības veidošanai ar klientiem', 35.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
I.  Komunikācijas process    5
1.1.  Verbālā komunikācija jeb prasme sniegt informāciju    6
1.1.1.  Komunikācijas psiholoģiskās barjeras    9
1.1.2.  Komunikatīvo barjeru pārvarēšana    11
1.2.  Rakstiskā komunikācija    13
1.3.  Neverbālā komunikācija    14
II.  Darījuma sarunas    20
2.1.  Sava un organizācijas tēla veidošana    21
2.2.  Klienta prasību un mērķu noskaidrošana    23
2.3.  Sarunu norise, pakāpes    24
2.4.  Reaģēšana uz klientu komplimentiem, sūdzībām, atzinību    25
2.5.  Klienta ieinteresēšanas, ietekmēšanas veidi saskarsmē    26
2.6.  Klientu tipi un komunikācijas īpatnības ar tiem    27
  Secinājumi    30
  Literatūras saraksts    31
Darba fragmentsAizvērt

Saskarsme ir reālā, aktuālā garīgās dzīves pastāvēšanas forma. Tikai komunikācijā cilvēki var apmierināt savas vajadzības pēc kontakta, pēc drošības, pēc izpausmes veidiem, pēc atbalsta, pēc darba utt.
Vārda komunikācija (communicatio lat.) izcelsme meklējama latīņu darbības vārdā comminicare (aprunāties, dalīties domās, sazināties). Savukārt tā atsevišķās daļas ietver : unio – vienotība, cum unio – ar vienotību, communi – visi. 1999. gadā izdotajā Svešvārdu vārdnīcā komunikācija izskaidrota kā saskarsme, saziņa, domu, priekšstatu, jūtu u.c. apmaiņa starp cilvēkiem viņu darbības procesā. Komunikāciju nevar skatīt atdalīti no zināšanām sociālo kontaktu veidošanā, psiholoģijā, informātikā, vadīšanā, valodā, vadzinībā, loģikā, jurisprudencē.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants