Vērtējums:
Publicēts: 11.03.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Tūrisma sektora raksturojums. Tūrisma aģentūras', 1.
  • Konspekts 'Tūrisma sektora raksturojums. Tūrisma aģentūras', 2.
  • Konspekts 'Tūrisma sektora raksturojums. Tūrisma aģentūras', 3.
  • Konspekts 'Tūrisma sektora raksturojums. Tūrisma aģentūras', 4.
  • Konspekts 'Tūrisma sektora raksturojums. Tūrisma aģentūras', 5.
  • Konspekts 'Tūrisma sektora raksturojums. Tūrisma aģentūras', 6.
  • Konspekts 'Tūrisma sektora raksturojums. Tūrisma aģentūras', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Turisma aģentūru piedāvājums
Mūsdienās tūrisma aģentūras piedāvā neskaitāmus pakalpojumus, par piemēru var minēt- dzelzceļa un autobusu biļetes, aviobiļetes, kruīzu un prāmju biļetes, viesnīcas un ceļojumu paketes, autonomu, naktsmītnes. Bieži tūrisma aģentūras pie-dāvā arī ceļojumu apdrošināšanu, ārvalstu valūtas maiņu, ceļojumu čeku pārdošanu, ir gadījumi, kad tūrisma aģentūras uzņemas vīzu sagatavošanu, kā arī sagādā biļetes uz kultūras pasākumiem (teātris, kino, operas, u.t.t)
Tūrisma aģentūru izvietojuma principi- Ceļojumu aģentūras tiek izvietotas lielpilsētu centros, piepilsētās, kā arī mazajās pilsētās, kas ir nozīmīgas priekš Latvijas tūrisma. Šīm aģentūrām, lai darbs norisinātos veiksmīgi, ir jāatrodas pie tirdzniecības centriem, kā arī citās nozīmīgās vietās pilsētā.
Tūrisma aģentūru ienākuma avoti- Tūrisma aģentūras peļņu gūst no pārdo-tajiem ceļojumiem, no to komisijas maksas. to ienesīgums arvien vairāk atkarīgs no tā, vai klients norēķinās ar skaidru naudu vai kreditē. . Ja aģentūrai ir kreditēšanas līgumi ar pamatpiegādātājiem, līdz ar to uzskaite kļūst vienkaršāka un skaidras naudas plūsma labāka, jo var ilgāk paturēt klientu maksājumus pie sevis, pirms līdzekļus pārskaita pamatpiegādātājam.

Atlants