Vērtējums:
Publicēts: 11.02.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Mārketinga informācijas sistēma uzņēmumā', 1.
  • Referāts 'Mārketinga informācijas sistēma uzņēmumā', 2.
  • Referāts 'Mārketinga informācijas sistēma uzņēmumā', 3.
  • Referāts 'Mārketinga informācijas sistēma uzņēmumā', 4.
  • Referāts 'Mārketinga informācijas sistēma uzņēmumā', 5.
  • Referāts 'Mārketinga informācijas sistēma uzņēmumā', 6.
  • Referāts 'Mārketinga informācijas sistēma uzņēmumā', 7.
  • Referāts 'Mārketinga informācijas sistēma uzņēmumā', 8.
  • Referāts 'Mārketinga informācijas sistēma uzņēmumā', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Ceturtajā posmā - Kad informācija tiek iegūta, tad nākamais solis ir to organizēt tā, lai varētu iegūt kādu analīzi. Pētnieki izmanto analīzes veikšanai vairākus statistikas paņēmienus, kā piemēram, tie aprēķina vidējos rādītājus.
Piektajā posmā - Pēdējais mārketinga pētijuma solis, kad pētijums tiek prezentēts vadībai, kura izdara secinājumus un pieņem lēmumu vai šis pētijums ir piemērots un korekts vai nē.

SECINĀJUMI
Mārketinga informācijas sistēma ir mijiedarbojoša, ilgstoša un uz nākotni vērsta cilvēku un iekārtu struktūra, kas paradzēta, lai izveidotu apstrādātu informācijas plūsmu, kas palīdz uzņēmējiem labāk strādāt ar mārketinga programmu. Mārketinga informācijas sistēma ir ļoti svarīga mūsdienu augošajiem uzņēmumiem, īpaši tiem, kuriem ir liela konkurence, kurus skar vides izmaiņas un jaunās tendences, kas ietekmē patērētājus.

Autora komentārsAtvērt
Atlants