• Par jebkurām kuģa korpusā, mehānismos, iekārtās un aprīkojumā veiktajām pārmaiņām, kas neatbilst kuģim izdotajos sertifikātos norādītajam, kā arī par bojājumiem, kuri radušies kuģa avārijas gadījumā un kuru dēļ nav nodrošināta kuģa jūrasspēja, Latvijas kuģa īpašnieks ziņo Latvijas Jūras administrācijai. Mola uzraugs nebija tiesīgs izsludināt izsoli tādā kārtībā, kāda ir aprakstīta piedāvātā situācijā. Kuģu izsoles var rīkot tiesu izpildītājs tikai pēc tā, kad viņs ir sagatavojis paziņojumu par kuģa piespiedu pārdošanu (izsoli), sagatavojis paziņojumu 30 dienas pirms kuģa piespiedu pārdošanas (izsoles) datuma un ir nosūtījis arī atkārtotu paziņojumu par konkrētu kuģa piespiedu pārdošanas (izsoles) laiku un vietu. Šādu atkārtotu paziņojumu nosūta ne vēlāk kā septiņas dienas pirms kuģa piespiedu pārdošanas (izsoles). Kuģa piespiedu pārdošanas (izsoles) gadījumā tiesa apstiprina izsoles aktu un pieņem lēmumu par pārdotā kuģa īpašuma tiesību nostiprināšanu uz pircēja vārda, kā arī par kuģa hipotēku, apgrūtinājumu, citu Kuģu reģistrā reģistrēto prasījumu un jūras privilēģiju dzēšanu, izņemot tos, kurus uzņēmies pircējs.…
1. Domubiedru apvienība „Aktīvisti” pēc pieliekamā iztīrīšanas secina, ka viņiem ir pietiekami daudz plastmasas pudeles. No tām viņi uztaisa 117 metrus garu laivu. No atrasta auduma gabala tiek izveidota arī bura. No automašīnas sastāvdaļām tiek uzmeistarota stūre. Rezultātā būvējums turas uz ūdens un uz sava klāja spēj pārvietot vairākus cilvēkus. Laivu nosauc par „Lielo brīnumu’. Brīvdienās apvienības biedri , svinīgi mastā uzvelk Latvijas karogu un dodas izbraucienā pa upi. Taču drīz viņus aptur ūdens policija, piedabū piestāt pie krasta, aizliedzot tālāk turpināt ceļu. Policisti izvirza sekojošus pārkāpumus: 1. laivai nav īpašuma tiesības apliecinoša dokumenta; 2. tā nav pienācīgā kārtā reģistrēta; 3. tā prettiesiski mastā uzvilkusi Latvijas karogu; 4. tā neatbilst kuģošanas prasībām; Palīdziet atspēkot pārmetumus un noskaidrojiet policijas pilnvaras.