Vērtējums:
Publicēts: 16.09.2025.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2021. - 2025. g.
  • Prezentācija 'Pedagoģiskā prakse pirmsskolā 2024.g.- 2025.g.', 1.
  • Prezentācija 'Pedagoģiskā prakse pirmsskolā 2024.g.- 2025.g.', 2.
  • Prezentācija 'Pedagoģiskā prakse pirmsskolā 2024.g.- 2025.g.', 3.
  • Prezentācija 'Pedagoģiskā prakse pirmsskolā 2024.g.- 2025.g.', 4.
  • Prezentācija 'Pedagoģiskā prakse pirmsskolā 2024.g.- 2025.g.', 5.
  • Prezentācija 'Pedagoģiskā prakse pirmsskolā 2024.g.- 2025.g.', 6.
  • Prezentācija 'Pedagoģiskā prakse pirmsskolā 2024.g.- 2025.g.', 7.
  • Prezentācija 'Pedagoģiskā prakse pirmsskolā 2024.g.- 2025.g.', 8.
  • Prezentācija 'Pedagoģiskā prakse pirmsskolā 2024.g.- 2025.g.', 9.
  • Prezentācija 'Pedagoģiskā prakse pirmsskolā 2024.g.- 2025.g.', 10.
  • Prezentācija 'Pedagoģiskā prakse pirmsskolā 2024.g.- 2025.g.', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Mērķis
Izprast 275. pirmsskolas izglītības iestādi “Austriņa” kā bērnu un pieaugušo mācību, audzināšanas un nodarbinātības vidi un tās saistību ar citām mikrovidēm un sabiedrību kopumā.
Prakses individuālais mērķis: pilnveidot teorētiskās zināšanas, analizējot pedagoga un bērna lomas mijiedarbības procesā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants