Vērtējums:
Publicēts: 12.02.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Vicars"', 1.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Vicars"', 2.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Vicars"', 3.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Vicars"', 4.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Vicars"', 5.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Vicars"', 6.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Vicars"', 7.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Vicars"', 8.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Vicars"', 9.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Vicars"', 10.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Vicars"', 11.
  • Referāts 'Mārketinga plāns SIA "Vicars"', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Mārketings ir internacionāls jēdziens, tomēr pat vispilnīgākais tulkojums nespēj atspoguļot mārketinga jēdzienu pilnībā.
Pagaidām vietējie uzņēmumi ļoti reti strādā pēc mārketinga principiem, jo šim nolūkam ir nepieciešamas ne tikai zināšanas, kā pārdot produktu, ir jāzina arī iespējamie produkta ceļi no ražotāja līdz patērētājam un to izpētes principi.
Uzņēmums SIA “Vicars” ir dibināts laikā, kad Latvijā veidojās lielas pārmaiņas un uzņēmumam nebija vajadzības pēc mārketinga stratēģijas un vispār mārketinga uzņēmumā, taču laikam ejot attīstījās konkurenti, tirgus situācija mainījās, tāpēc uzņēmumam ir jādomā kā saglabāt un uzlabot uzņēmuma situāciju tirgū.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants