Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.09.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Logo krāsu nozīme', 1.
  • Prezentācija 'Logo krāsu nozīme', 2.
  • Prezentācija 'Logo krāsu nozīme', 3.
  • Prezentācija 'Logo krāsu nozīme', 4.
  • Prezentācija 'Logo krāsu nozīme', 5.
  • Prezentācija 'Logo krāsu nozīme', 6.
  • Prezentācija 'Logo krāsu nozīme', 7.
  • Prezentācija 'Logo krāsu nozīme', 8.
  • Prezentācija 'Logo krāsu nozīme', 9.
  • Prezentācija 'Logo krāsu nozīme', 10.
  • Prezentācija 'Logo krāsu nozīme', 11.
  • Prezentācija 'Logo krāsu nozīme', 12.
  • Prezentācija 'Logo krāsu nozīme', 13.
  • Prezentācija 'Logo krāsu nozīme', 14.
  • Prezentācija 'Logo krāsu nozīme', 15.
  • Prezentācija 'Logo krāsu nozīme', 16.
  • Prezentācija 'Logo krāsu nozīme', 17.
  • Prezentācija 'Logo krāsu nozīme', 18.
  • Prezentācija 'Logo krāsu nozīme', 19.
  • Prezentācija 'Logo krāsu nozīme', 20.
  • Prezentācija 'Logo krāsu nozīme', 21.
  • Prezentācija 'Logo krāsu nozīme', 22.
  • Prezentācija 'Logo krāsu nozīme', 23.
  • Prezentācija 'Logo krāsu nozīme', 24.
  • Prezentācija 'Logo krāsu nozīme', 25.
  • Prezentācija 'Logo krāsu nozīme', 26.
  • Prezentācija 'Logo krāsu nozīme', 27.
  • Prezentācija 'Logo krāsu nozīme', 28.
Darba fragmentsAizvērt

SARKANS
Sarkanā krāsa ir konkurences krāsa, tā aktivizē šūnas, kas liek mums pašiem būt enerģiskākiem.
Kad sarkanā krās tiek iekļauta firmas logotipā, stilā, tā vienmēr tiks pamanīta.
Lindex (sieviešu apģērbs un apakšveļa): sarkanā krāsa simbolizē uzdrošināšanos un seksualitāti.
CNN (ziņu kanāls): sarkanā krāsa liecina, ka kompānija ir dinamiska un orientēta uz aktīvu rīcību. Tā simbolizē enerģiju, kustību, uzdrošināšanos, aizrautīgumu, aktivitāti, ātrumu un izturību.
Tās moto ir – nekad neapstāties!

ORANŽS
Valsts Bērnu Tiesību Aizsardzības inspekcija, Baltijas Bērnu fonds, SOS bērnu ciematu draugu klubs, Draugiem.lv:
Oranžā krāsa ir otra konkurences krāsa, taču šī krāsa drīzāk aicina uz sadarbību, nevis cīņu. Psiholoģiski oranžā krāsa gan piedāvā, gan aicina būt draudzīgiem, siltiem, pozitīviem un izpalīdzīgiem.
Tā dod pozitīvismu, ticību, spēku un drosmi.
Mērķtiecīga, optimistiska, uz priekšu virzoša krāsa, kas neļauj sēdēt malā un noslēpties no problēmām, bet liek aktīvi darboties un risināt samezglotas situācijas.
Šo krāsu biznesā izmanto, ja uzņēmums grib par sevi pateikt – mēs Tev palīdzēsim atrisināt Tavas problēmas.

DZELTENS
Dzeltenā krāsa ir tešā no konkurences krāsām, tiesa, vismazāk nopietnā.
Cilvēka acs visvieglāk uztver dzelteno krāsu, tāpēc dzeltenas krāsas objekti labi izceļas.
Chupa Chups, The Simpsons: Tā sola tusiņus, burziņus, ātrus darījumus. Dzeltenais it kā saka – tu te vari tikai ieskriet, tev nebūs nekādu apgrūtinājumu un ilgu saistību, tikai mazs prieciņš un brīva attieksme.
Tā simbolizē prieku, laimi , optimismu un iztēli. Tā ienes prieku un spēcina, jo sevišķi, ja atrodas blakus sarkanajai krāsai.

Atlants