Vērtējums:
Publicēts: 09.03.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Ir
  • Paraugs 'SVID analīze', 1.
  • Paraugs 'SVID analīze', 2.
  • Paraugs 'SVID analīze', 3.
  • Paraugs 'SVID analīze', 4.
  • Paraugs 'SVID analīze', 5.
  • Paraugs 'SVID analīze', 6.
  • Paraugs 'SVID analīze', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Draudi:
Klientu vajadzību izmaiņas – ja ilggadējs klients pēkšņi izlemj, ka savu biznesu likvidēs vai arī pārdos kādam citam, uzņēmums var zaudēt klientu, kas var uzņēmumam nest zaudējumus.
Piegādātāju vai pircēju ietekmes pieaugums – ja reģionā palielinās kādai no izejvielām cena, tad tā līdz ar to ietekmē pakalpojumu cenu, ko iegādājas klients, ja attiecīgā prece ir ejoša Latvijas tirgū, tad uzņēmumam nekas cits neatliks, kā iegādāties konkrēto preci par paaugstinātu cenu.
Zemāku cenu konkurējošu pakalpojumu parādīšanās – uzņēmums atrodas Rīga, taču pakalpojums sniedz arī citiem reģionu uzņēmumiem, kas var būt drauds, jo painteresējoties citos reģionos, kur arī tiek sniegti grāmatvedības pakalpojumi, samaksa par pakalpojumiem var krasi atšķirties, līdz ar ko klients var pāriet uz uzņēmumu, kas sniedz mazākas izmaksas. Pēc autores domām šis ir vislielākais drauds uzņēmumam.

Autora komentārsAtvērt
Atlants