Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.01.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Paraugs 'Integrēta diena ar dabas dominanti', 1.
  • Paraugs 'Integrēta diena ar dabas dominanti', 2.
  • Paraugs 'Integrēta diena ar dabas dominanti', 3.
  • Paraugs 'Integrēta diena ar dabas dominanti', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Pēc rotaļas bērni katrs izlozē vienu cipara kartīti un atrod maisiņu ar tādu pašu ciparu. Maisiņā atrodas viens auglis vai dārzenis, par kuru ir jāveido stāstījums. (2.uzd.) Nodarbības noslēgumā bērni apsēžas savās darba vietās, mizo ābolus, bumierus sadala tos smalkākās daiviņās un gardi pamielojās.

Pastaigas laikā
Bērni dodas vērot ābolu, bumbieru kokus. Mēģina salīdzināt, kas atšķirīgs un kas kopīgs abiem šiem kokiem. Vēro kādas pārmaiņas notiek ar kokiem rudens laikā.

Pēcpusdiena
Turpinām skatīt grāmatas par augļiem un dārzeņiem. Ja kāds vēlas var veidot no plastilīna dārzeņus augļus. Bērni var izvēlēties sev patīkamu nodarbi – uzzīmēt un izkrāsot kādu augli, dārzeni. No aplikācijas papīra var izveidot kādus augļus, dārzeņus.

Autora komentārsAtvērt
Atlants