Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.12.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Mācību satura izstrāde un skolotāju tālākizglītība dabaszinātņu, matemātikas un ', 1.
  • Prezentācija 'Mācību satura izstrāde un skolotāju tālākizglītība dabaszinātņu, matemātikas un ', 2.
  • Prezentācija 'Mācību satura izstrāde un skolotāju tālākizglītība dabaszinātņu, matemātikas un ', 3.
  • Prezentācija 'Mācību satura izstrāde un skolotāju tālākizglītība dabaszinātņu, matemātikas un ', 4.
  • Prezentācija 'Mācību satura izstrāde un skolotāju tālākizglītība dabaszinātņu, matemātikas un ', 5.
  • Prezentācija 'Mācību satura izstrāde un skolotāju tālākizglītība dabaszinātņu, matemātikas un ', 6.
  • Prezentācija 'Mācību satura izstrāde un skolotāju tālākizglītība dabaszinātņu, matemātikas un ', 7.
  • Prezentācija 'Mācību satura izstrāde un skolotāju tālākizglītība dabaszinātņu, matemātikas un ', 8.
  • Prezentācija 'Mācību satura izstrāde un skolotāju tālākizglītība dabaszinātņu, matemātikas un ', 9.
  • Prezentācija 'Mācību satura izstrāde un skolotāju tālākizglītība dabaszinātņu, matemātikas un ', 10.
  • Prezentācija 'Mācību satura izstrāde un skolotāju tālākizglītība dabaszinātņu, matemātikas un ', 11.
  • Prezentācija 'Mācību satura izstrāde un skolotāju tālākizglītība dabaszinātņu, matemātikas un ', 12.
  • Prezentācija 'Mācību satura izstrāde un skolotāju tālākizglītība dabaszinātņu, matemātikas un ', 13.
  • Prezentācija 'Mācību satura izstrāde un skolotāju tālākizglītība dabaszinātņu, matemātikas un ', 14.
  • Prezentācija 'Mācību satura izstrāde un skolotāju tālākizglītība dabaszinātņu, matemātikas un ', 15.
Darba fragmentsAizvērt

Dabaszinātņu izglītības mērķis
veicināt skolēnu interesi par dabaszinātnēm

sekmēt skolēnu praktiski pētniecisko darbību

attīstīt skolēnu prasmes lietot skolā iegūtās zināšanas reālās dzīves situācijās

sekmēt mūsdienīgu tehnoloģiju izmantošanu mācību procesā
“Skolēniem nekas gatavs nav jādod, bet jāliek viņiem pašiem novērot, analizēt, salīdzināt, kombinēt, taisīt slēdzienus. Skolotāja uzdevums tātad ir vadīt, palīdzēt un audzināt.”…

Autora komentārsAtvērt
Atlants