Vērtējums:
Publicēts: 10.09.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Grāmatas "Sociālais darbs skolā" nodaļas pārskats', 1.
  • Referāts 'Grāmatas "Sociālais darbs skolā" nodaļas pārskats', 2.
  • Referāts 'Grāmatas "Sociālais darbs skolā" nodaļas pārskats', 3.
  • Referāts 'Grāmatas "Sociālais darbs skolā" nodaļas pārskats', 4.
  • Referāts 'Grāmatas "Sociālais darbs skolā" nodaļas pārskats', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Nodaļas „Individualizēta izglītības programma un individualizēts ģimenes palīdzības plāns: saturs, process un sociālā darbinieka loma” 1 [319.-336.] autors ir Roberts Konstebls, Čikāgas Loijolas universitātes emeritētais profesors. Individualizētas izglītības programmas (turpmāk – IIP vai programma) un individualizēta ģimenes palīdzības plāna (IĢPP vai plāns) izveidošanu un izmantošanu paredz ASV normatīvie akti. Programma un plāns ir bērnu ar traucējumiem valsts izglītības programmas sastāvdaļa. [319.] R.Konstebls pasvītro, ka IIP un IĢPP ir Amerikas skolas sociālā darbinieka darba pamats, jo tie palīdz nodrošināt brīvu, atbilstošu valsts izglītību. IĢPP ir domāta bērniem no dzimšanas līdz pieciem gadiem, savukārt, IIP – līdz 21 gadu vecumam un pat ilgāk. Programmā un plānā liela nozīme ir vecākiem, kuri tiek uztverti, ka skolas partneri. Ir atzīmēts, ka ģimene ir galvenais faktors plāna un programmas vadīšanā un galvenais resursu avots. [319.]…

Autora komentārsAtvērt
Atlants