Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.05.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Klientu apmierinātības kontrolings', 1.
  • Referāts 'Klientu apmierinātības kontrolings', 2.
  • Referāts 'Klientu apmierinātības kontrolings', 3.
  • Referāts 'Klientu apmierinātības kontrolings', 4.
  • Referāts 'Klientu apmierinātības kontrolings', 5.
  • Referāts 'Klientu apmierinātības kontrolings', 6.
  • Referāts 'Klientu apmierinātības kontrolings', 7.
  • Referāts 'Klientu apmierinātības kontrolings', 8.
  • Referāts 'Klientu apmierinātības kontrolings', 9.
  • Referāts 'Klientu apmierinātības kontrolings', 10.
  • Referāts 'Klientu apmierinātības kontrolings', 11.
  • Referāts 'Klientu apmierinātības kontrolings', 12.
  • Referāts 'Klientu apmierinātības kontrolings', 13.
  • Referāts 'Klientu apmierinātības kontrolings', 14.
  • Referāts 'Klientu apmierinātības kontrolings', 15.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Mārketinga kontrolings un klientu apmierinātības kontrolings    2
1.1  Ko ietver mārketinga kontrolings kopumā?    2
1.2  Klientu apmierinātības kontrolings kā mārketinga kontrolinga sastāvdaļa    2
2.  Klientu apmierinātības kontroliera kompetence jeb, kas ir jāzina apmierinātības mārketinga kontrolierim    3
2.1  Kā veidojas pircēja apmierinātība?    3
2.2  Apmierinātības un lojalitātes radīšana caur klienta – pārdevēja attiecībām    5
2.3  Attiecību mārketings    6
2.4  Apmierinātības novērtējumi un mērījumi    8
2.5  Apmierinātības pakāpes noteikšanas metodes    9
2.6  Pircēju atkrišana un sūdzību uzvedība    11
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    13
Darba fragmentsAizvērt

Ko ietver mārketinga kontrolings kopumā?
Mārketinga kontrolings ir „kontrolinga pasākumi, kuru uzdevums ir atbalstīt tirgvedību, koordinējot noieta plānošanu, kontroli un informācijas plūsmu” [6].
„Mārketinga kontrolings aptver tādas sfēras kā dažāda veida informācijas iegūšana, plānošana, starpnodaļu koordinācija, rezultātu kontrole un organizācijas pārbaudes ar īpašu orientāciju uz mārketinga sfēru” [9].
Mārketinga kontrolingam vajadzētu būt kā mārketinga nodaļas sastāvdaļai vai atsevišķam „štābam” blakus mārketinga nodaļai. Ja netiek veidota atsevišķa mārketinga kontrolinga daļa, tad mārketinga kontrolinga pasākumus uzņemas vispārējā kontrolinga daļa. Mārketinga kontrolings veidojas ne tikai ciešā sadarbībā ar mārketinga nodaļu, bet arī ar citām uzņēmuma nodaļām: grāmatvedības, informācijas daļu, personālvadības daļu, plānošanas nodaļu. Saikni starp nodaļām, kā arī starp pašiem mārketinga kontrolieriem ir jānodrošina ātrai informācijas plūsmai un sistēmai uzņēmumā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants