Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Problēmas analīze un darba uzdevuma definēšana tirgus/mārketinga pētījumā', 1.
  • Konspekts 'Problēmas analīze un darba uzdevuma definēšana tirgus/mārketinga pētījumā', 2.
  • Konspekts 'Problēmas analīze un darba uzdevuma definēšana tirgus/mārketinga pētījumā', 3.
  • Konspekts 'Problēmas analīze un darba uzdevuma definēšana tirgus/mārketinga pētījumā', 4.
  • Konspekts 'Problēmas analīze un darba uzdevuma definēšana tirgus/mārketinga pētījumā', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Problēmas formulēšana- vislielākais labums, ko var iegūt veicot mārketinga pētījumu, ir iegūt atbildi vai atrisinājumu konkrētai problēmai. Tikai un vienīgi tad, kad problēma ir skaidri noformulēta un noteikta, mārketinga pētījums var palīdzēt tās atrisināšanā. Svarīga šī posma daļa ir specifisko mārketinga projektu mērķu noteikšana. Pirms šie mērķi nav noteikti, nav ieteicams virzīties tālāk mārketinga pētījumā.
Viss mārketinga pētījumu process sastāv no pieciem posmiem:
1. Pētījumu objektu problēmas noteikšana;
2. Pētījumu plānu izstrāde;
3. Informācijas vākšana;
4. Informācijas apstrāde un analīze;
5. Pārskatu sagatavošana par pētījumu rezultātiem.
1.Problēmai un mērķiem ir jābūt skaidri izteiktai, jo pareizi noformulēta problēma jau ir puse no tās atrisinājuma. Nepareizi noformulēta problēma var novest pie kļūdainiem pētījuma mērķiem, velti izšķiesta laika un līdzekļiem. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants