Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.11.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Stresa vadīšanas programma jaunākā skolas vecuma bērniem', 1.
  • Konspekts 'Stresa vadīšanas programma jaunākā skolas vecuma bērniem', 2.
  • Konspekts 'Stresa vadīšanas programma jaunākā skolas vecuma bērniem', 3.
  • Konspekts 'Stresa vadīšanas programma jaunākā skolas vecuma bērniem', 4.
  • Konspekts 'Stresa vadīšanas programma jaunākā skolas vecuma bērniem', 5.
  • Konspekts 'Stresa vadīšanas programma jaunākā skolas vecuma bērniem', 6.
  • Konspekts 'Stresa vadīšanas programma jaunākā skolas vecuma bērniem', 7.
  • Konspekts 'Stresa vadīšanas programma jaunākā skolas vecuma bērniem', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Jaunākā skolas vecuma bērns ir fiziski zināmā mērā nobriedis ilgstošākai nopietnai darbībai un spējīgs veikt uzdevumus, kas prasa ierobežot savas vēlēsanās, pakļauties noteikumiem. Viņiem ir plašs iztēles loks, izejas bāze jaunu zināšanu apgūšanai. Viņa valoda ir tiktāl attīstījusies, ka dod iespēju ar citiem brīvi uzturēt sakarus un izteikt savas domas. Viņam ir relatīvi stabīla uzmanība, laba atmiņa un rosīga iztēle, viņš ir zinkārīgs un vēlas mācīties.Šīs īpašības rada labvēlīgus priekšnoteikumus, lai mācītos skolā.
Līdz ar iestāšanos skolā radikāli mainās bērna dzīves veids, viņam klāt nāk jauni pienākumi: noteiktā laikā jāceļas, jāiet uzskolu, jāgatavojas stundām,, jāpilda skolotāja rīkojumi, jāpakļaujas skolas prasībām (skolēna uzvedības noteikumiem).Skolā apgūstamās zināšanas attīsta jaunākā skola vecuma bērna domāšanu, palīdz izveidoties pasaules uzskatam.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants