Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.04.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Sporta nodarbības norise pirmsskolā', 1.
  • Konspekts 'Sporta nodarbības norise pirmsskolā', 2.
  • Konspekts 'Sporta nodarbības norise pirmsskolā', 3.
  • Konspekts 'Sporta nodarbības norise pirmsskolā', 4.
  • Konspekts 'Sporta nodarbības norise pirmsskolā', 5.
  • Konspekts 'Sporta nodarbības norise pirmsskolā', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Galvenā daļa
1. Pāru metode:
Bērni sadalās/tiek sadalīti pa pāriem. Skolotāja pastāsta, ka tagad katrs pāris paņems vienu bumbu. Bērni izvēlas un paņem vienu bumbu no tām, ko skolotāja ir atnesusi.
Tad skolotāja pastāsta, ka tagad iztēlosimies, ka esam ronīši, kuri viens ar otru spēlē bumbu.
Viņa parāda, kā jāizpilda vingrinājums. Bērni viens otram (pa pāriem) nelielā attālumā ripina bumbu. Viens bērns ripina, otrs cenšas noķert, un pēc tam otrādi.
Galvenie uzdevumi, kas tiek veikti/apgūti ar šī vingrinājuma palīdzību, ir iemācīties atgrūst bumbu no sevis noteiktā virzienā; šajā gadījumā – sava pārinieka virzienā, un arī satvert manā virzienā raidīto – ripināto – bumbu.
Uzdevumu bērni veic 3 minūtes.
Skolotāja palīdz bērniem atgūtu savas bumbas, ja tās aizripojušas.
Pēc virinājuma izpildes, katrs pāris noliek vietā savu bumbu tajā pašā vietā, no kurienes to paņēma (skolotājas atnestajā grozā).

Autora komentārsAtvērt
Atlants