Vērtējums:
Publicēts: 02.11.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību ētikas dilemmas praksē', 1.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību ētikas dilemmas praksē', 2.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību ētikas dilemmas praksē', 3.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību ētikas dilemmas praksē', 4.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību ētikas dilemmas praksē', 5.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību ētikas dilemmas praksē', 6.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību ētikas dilemmas praksē', 7.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību ētikas dilemmas praksē', 8.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību ētikas dilemmas praksē', 9.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību ētikas dilemmas praksē', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
1.  Facebook pret Google skandāls    4
2.  Facebook sadarbība ar Burson-Marsteller    5
3.  Situācijas alternatīva    5
4.  Reālās situācijas rīcības analīze    7
  Secinājumi    8
  Izmantotā literatūra    9
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Ētikas principi, lai arī ir skaidri pateikti, katrā prakses situācijā darbojas atšķirīgi. Sabiedrisko attiecību aģentūrām būtu jāievēro ētikas kodekss un jādarbojas atbilstoši tam. Godīga aģentūra atteiktos no projekta, kas ir neētisks, tomēr, diemžēl kā liecina prakse, tas nenotiek, bieži šīs aģentūras ir ietekmīgas un veiksmīgi darbojas tirgū.
2. Arī klientam nolīgstot sabiedrisko attiecību aģentūru ir jāievēro ētikas normas, lai nerastos konflikta situācija, kad klients sagaida no aģentūras labas reputācijas saglabāšanu, vienlaicīgi liekot nomelnot konkurentus.

Autora komentārsAtvērt
Atlants