Vērtējums:
Publicēts: 23.08.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Gaisa kuģa JAK40 augstumstūres kostrukcijas apraksts', 1.
  • Konspekts 'Gaisa kuģa JAK40 augstumstūres kostrukcijas apraksts', 2.
  • Konspekts 'Gaisa kuģa JAK40 augstumstūres kostrukcijas apraksts', 3.
  • Konspekts 'Gaisa kuģa JAK40 augstumstūres kostrukcijas apraksts', 4.
  • Konspekts 'Gaisa kuģa JAK40 augstumstūres kostrukcijas apraksts', 5.
  • Konspekts 'Gaisa kuģa JAK40 augstumstūres kostrukcijas apraksts', 6.
  • Konspekts 'Gaisa kuģa JAK40 augstumstūres kostrukcijas apraksts', 7.
  • Konspekts 'Gaisa kuģa JAK40 augstumstūres kostrukcijas apraksts', 8.
Darba fragmentsAizvērt

2. JAK-40 augstuma stūres vadīšana
Augstuma stūres vadīšana (tangaža leņķa mai-ņa) uz ass ir saistīta ar augstuma stūres rata novirzi. Abas kinemātiskās vadības slejas ir saistītas ar vadības darbību mezglā zem kabī-nes grīdas, lai pārvietotu “no sevis” un “uzsevi”, viena no tām veic analoģiskas pārvie-tošanās no otras puses uz otru leņķi no 110. slejas “uz sevi” uz 11030, vai “no sevis” par 110 ° augstuma ruļļiem. Kabīnes grīdā zem žoga ir iegriezti izgriezumi. Priekš aiz-sardzībai - vadības vietu nostiprināša-nas vietu no putekļiem un sleju pulvera ar gofrētiem gumijas čeholiem pie trim plecu šūpuļkrēsliem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants