Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 14 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Nākotnes organizācijas', 1.
  • Referāts 'Nākotnes organizācijas', 2.
  • Referāts 'Nākotnes organizācijas', 3.
  • Referāts 'Nākotnes organizācijas', 4.
  • Referāts 'Nākotnes organizācijas', 5.
  • Referāts 'Nākotnes organizācijas', 6.
  • Referāts 'Nākotnes organizācijas', 7.
  • Referāts 'Nākotnes organizācijas', 8.
  • Referāts 'Nākotnes organizācijas', 9.
  • Referāts 'Nākotnes organizācijas', 10.
  • Referāts 'Nākotnes organizācijas', 11.
  • Referāts 'Nākotnes organizācijas', 12.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  NĀKOTNES ORGANIZĀCIJAS RAKSTUROJUMS    4
2.  NĀKOTNES ORGANIZĀCIJAS PIEMĒRS: E-PĀRTIKAS VEIKALI    9
  SECINĀJUMI    11
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    12
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
Autore, analizējot darba gaitā iegūto un aprakstīto informāciju, veido šādu nākotnes organizācijas tēlu:
• Nākotnes organizācijās pieaugs prasība pēc spēcīga organizācijas kodola, vienlaikus nenosakot organizācijas augšanas un izplatības robežas.
• Nozīmīga loma būs informācijas tehnoloģijām un efektīvai informācijas plūsmai, attīstītai komunikācijas sistēmai.
• Nākotnes organizācijas nebūs ar vertikālu, bet gan ar horizontālu struktūru.
• Nākotnes organizācijas būs komandas organizācijas, kuru mērķis būs piesaistīt talantīgākos, elastīgākos un radošākos darbiniekus, kas spēs izsekot un reaģēt uz pārmaiņām, kā arī pārzinās jaunākās tehnoloģijas.
• Informācijas tehnoloģijas veicinās virtuālo organizāciju attīstību.

Tāpat autore uzskata, ka perspektīva uzņēmuma forma ir e-pārtikas veikali, kuru darbība un ietekme nav vēl pilnībā izpētīta. Bet jau tagad iezīmējas to pozitīvā ietekme – spēja atvieglot indivīdu ikdienu, piedāvājot plašu produktu klāstu. Autore uzskata, ka veicot uzlabojumus un pilnveidojoties, šādas organizācijas būs vienas no nākotnes organizācijām. Tās spēs pievilināt klientus, vienlaikus mainot viņu iepirkšanās paradumus un ietaupot laiku pārtikas iegādei.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants