Vērtējums:
Publicēts: 25.04.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'SIA "X" novērtējums atbilstoši EFQM rokasgrāmatai', 1.
  • Referāts 'SIA "X" novērtējums atbilstoši EFQM rokasgrāmatai', 2.
  • Referāts 'SIA "X" novērtējums atbilstoši EFQM rokasgrāmatai', 3.
  • Referāts 'SIA "X" novērtējums atbilstoši EFQM rokasgrāmatai', 4.
  • Referāts 'SIA "X" novērtējums atbilstoši EFQM rokasgrāmatai', 5.
  • Referāts 'SIA "X" novērtējums atbilstoši EFQM rokasgrāmatai', 6.
  • Referāts 'SIA "X" novērtējums atbilstoši EFQM rokasgrāmatai', 7.
  • Referāts 'SIA "X" novērtējums atbilstoši EFQM rokasgrāmatai', 8.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Uzņēmuma vispārīgs raksturojums    3
1.1.  SIA „XX” apraksts    3
1.2.  SIA „XX SVID analīze    3
1.3.  SIA „XX” vieta tirgū    4
1.4.  Uzņēmuma struktūra un vadības stili    5
2.  Vērtējumu apkopojuma forma    6
3.  RADAR matrica    7
  Secinājumi    8
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Izveidotā RADAR matrica ļoti uzskatāmi parāda, ka uzņēmuma stiprās puses ir tieši
procesu un produktu, kā arī partneru un resursu vadība, jo abi šie kritēriji ir ieguvuši visaugstāko punktu skaitu – attiecīgi 62 un 68 punkti.
Kā arī varam redzēt, ka uzņēmuma ir ļoti veiksmīgi izstrādāta stratēģija, un pie tās regulāri tiek piedomāts, taču ar labu stratēģiju vien nepietiek, lai arī uzņēmuma rezultāti būtu teicami.
Uzņēmuma viena no vājākajām pusēm ir tieši līderība (40 punkti), kas arī tieši atsaucās uz darbinieku apmierinātību (40 punkti), un tādējādi arī uz sniegumu (45 punkti). Kā arī tieši šo svarīgo kritēriju dēļ, nenoliedzami cieš arī viens no uzņēmuma pamatmērķu radītājiem, proti, galvenie darbības rezultāti, kas ir saņēmuši tikai 35% vai 52,5 punktus.
Ar sabiedrību saistītie rezultāti ir ieguvuši tikai 50 punktus, lai gan tieši procesu un
pakalpojumu vadība ir viena no uzņēmuma stiprajām pusēm. To var izskaidrot ar darbinieku apmierinātības un motivācijas trūkumu, jo tieši darbinieki klientiem atstāj iespaidu par uzņēmumu,
ne tikai pats produkts.
Kopā uzņēmums ir ieguvis 492.5 punktus, kas ir mazliet zem vidējā līmeņa, tomēr
jāatzīst, ka tik mazam uzņēmumam kā XX, šis rādītājs ir visai augsts.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants