Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.04.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 1.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 2.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 3.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 4.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 5.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 6.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 7.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 8.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 9.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 10.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 11.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 12.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 13.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 14.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 15.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 16.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 17.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 18.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 19.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 20.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 21.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 22.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 23.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 24.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 25.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 26.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns', 27.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma apraksts    6
2.  Produkta apraksts    7
3.  Komandas raksturojums    9
4.  Tirgus analīze    11
4.1.  Mērķauditorija    12
4.2.  Konkurentu analīze    14
5.  Mārketinga plāns    15
5.1.  Pārdošanas kanāli    15
6.  Finanšu plāns    18
6.1.  Sākuma un beigu bilance    18
6.2.  Cenas veidošanās    19
6.3.  Naudas plūsma    21
6.4.  Peļņas/zaudējumu aprēķins    21
7.  Riski un problēmas    22
7.1.  Riska faktori un to novēršana    22
7.2.  SVID analīze    23
Darba fragmentsAizvērt

No konkurentiem atšķirsimies ar personīgāku, draudzīgāku attieksmi, lai stiprinātu uzticību un apmierinātību uzņēmumam no klientu puses. Klientu viedoklis uzņēmumam būs īpaši svarīgs, un, lai produkta attīstība neapstātos un tiktu sasniegts vislabākais rezultāts, klientiem lūgsim atgriezenisko saiti, iegūstot informāciju par priekšrocībām un trūkumiem, kā arī parādot, ka klientu domas ir svarīgas arī pēc produkta iegādes un naudas nonākšanas kasē. Balstoties uz atsauksmēm periodiski uzlabosim skrubju, balzāmu sastāvu, ārējo izskatu.
Arvien vairāk cilvēku meklē iespējas izmantot ekoloģiskus līdzekļus, lai saudzētu dabu un savu ķermeni, tāpēc dabīga sastāva un atbilstoša iepakojuma izmantošana būs liela priekšrocība pircēju intereses iegūšanā. Atsauces uz dabiskumu būs atrodamas gan uzņēmuma sauklī, gan vizītkartēs, gan sociālajos tīklos.
Kad būs iegūts jau lielāks klientu loks un pircējiem būs nepieciešama piegāde, piegādes tiks apvienotas ar dienas plāniem. Vajadzīgajā datumā tiks norunāta tikšanās ar pircēju izdevīgā vietā, lai uz to nebūtu jādodas speciāli, jo lielākus ceļa posmus jāveic ar transportlīdzekļiem, kuri nav dabai draudzīgi.
Klientus piesaistīs arī ar patīkamām cenām, kuras būs zemākas kā konkurentiem, bet vēl joprojām atbilstošas, jo pārāk zemas cenas liek cilvēkam domāt, ka produkts nav kvalitatīvs, aprakstam atbilstošs. Mūsdienās ekoloģiskas preces pārdod par augstām cenām, kas sniegs iespēju uzņēmumam “VIBE” iegūt apmierinošu peļņu, bet nezaudēt pircējus ar “kosmiskiem” cipariem uz cenrāža.
Uzņēmums piedalīsies dažādos pasākumos, veidos akcijas, kur būs iespēja iegūt klientus, stiprināt saikni starp pircēju un ražotāju. Tiks veikta dalība JAL Latvia organizētajos bazāros, Ziemassvētku un Jaunā gada periodā piedāvāti skaistumkopšanas līdzekļu komplekti īpašos iepakojumos, piemēram, dāvanu kastēs. Akciju laikos pievienos arī nelielus uzņēmuma komplimentus, piemēram, aromātiskās svecītes.

Autora komentārsAtvērt
Atlants