Vērtējums:
Publicēts: 20.12.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Tirgus pētījums. Priekšapmaksas sarunu karte "Zelta zivtiņa"', 1.
  • Referāts 'Tirgus pētījums. Priekšapmaksas sarunu karte "Zelta zivtiņa"', 2.
  • Referāts 'Tirgus pētījums. Priekšapmaksas sarunu karte "Zelta zivtiņa"', 3.
  • Referāts 'Tirgus pētījums. Priekšapmaksas sarunu karte "Zelta zivtiņa"', 4.
  • Referāts 'Tirgus pētījums. Priekšapmaksas sarunu karte "Zelta zivtiņa"', 5.
  • Referāts 'Tirgus pētījums. Priekšapmaksas sarunu karte "Zelta zivtiņa"', 6.
  • Referāts 'Tirgus pētījums. Priekšapmaksas sarunu karte "Zelta zivtiņa"', 7.
  • Referāts 'Tirgus pētījums. Priekšapmaksas sarunu karte "Zelta zivtiņa"', 8.
  • Referāts 'Tirgus pētījums. Priekšapmaksas sarunu karte "Zelta zivtiņa"', 9.
  • Referāts 'Tirgus pētījums. Priekšapmaksas sarunu karte "Zelta zivtiņa"', 10.
  • Referāts 'Tirgus pētījums. Priekšapmaksas sarunu karte "Zelta zivtiņa"', 11.
  • Referāts 'Tirgus pētījums. Priekšapmaksas sarunu karte "Zelta zivtiņa"', 12.
  • Referāts 'Tirgus pētījums. Priekšapmaksas sarunu karte "Zelta zivtiņa"', 13.
  • Referāts 'Tirgus pētījums. Priekšapmaksas sarunu karte "Zelta zivtiņa"', 14.
  • Referāts 'Tirgus pētījums. Priekšapmaksas sarunu karte "Zelta zivtiņa"', 15.
  • Referāts 'Tirgus pētījums. Priekšapmaksas sarunu karte "Zelta zivtiņa"', 16.
  • Referāts 'Tirgus pētījums. Priekšapmaksas sarunu karte "Zelta zivtiņa"', 17.
  • Referāts 'Tirgus pētījums. Priekšapmaksas sarunu karte "Zelta zivtiņa"', 18.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS   
3.  PAKALPOJUMA VĒSTURE   
4.  TIRGUS IZPĒTE   
4.1.  PATĒRĒTĀJS   
4.2.  TIRGUS DAĻU SADALE   
4.3.  KONKURENTU SALĪDZINĀJUMS   
4.4.  PIRCĒJU RĪCĪBAS MODEĻA ANALĪZE   
5.  REKLĀMAS IZPĒTE   
5.1.  „ZELTA ZIVTIŅAS” REKLĀMSERIĀLS „BŪS PAR KO PARUNĀT”   
5.2.  „ZELTA ZIVTIŅAS” ČEMPIONĀTS   
5.3.  „ZELTA ZIVTIŅAS” TRAMVAJS   
5.4.  „ZIVTINGS”   
6.  CENU ANALĪZE   
6.1.  „ZELTA ZIVTIŅA – IZDEVĪGI UN EKSKLUZĪVI”   
6.2.  ZELTA ZIVTIŅAS TARIFU PLĀNI   
Darba fragmentsAizvērt

Pētījuma mērķis: veikt priekšapmasas sarunu kartes „Zelta zivtiņa” tirgus pamatizpēti.
Pētījuma uzdevumi:
1) noskaidrot priekšapmaksas sarunu kartes „Zelta zivtiņa” attīstības vēsturi;
2) noskaidrot, kādai vecuma grupai priekšapmaksas sarunu karte „Zelta zivtiņa” ir vispiemērotākā;
3) noskaidrot, kādu tirgus daļu aizņem priekšapmaksas sarunu karte „Zelta zivtiņa”;
4) noskaidrot kādus mobilā telefona operatorus izmanto aptaujas respondenti;
5) salīdzināt priekšapmaksas sarunu kartes „Zelta zivtiņa” pakalpojumu tarifus ar konkurentu piedāvātajiem tarifiem;
6) noskaidrot, kāpēc pakalpojuma lietotāji izvēlas tieši priekšapmaksas sarunu karti „Zelta zivtiņa”;
7) izpētīt, kādas reklāmas sava pakalpojuma virzīšanai izmanto priekšapmaksas sarunu karte „Zelta zivtiņa”;
8) noskaidrot, vai aptaujas respondentiem patīk priekšapmaksas sarunu kartes „Zelta zivtiņa” un kuru no reklāmām vērtē vispozitīvāk;
9) izanalizēt priekšapmaksas sarunu kartes „Zelta zivtiņa” cenu politiku.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants